آتش‌سوزی خودرو منجر به مصدومیت پنج سرنشین شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: تصادف دو خودرو سواری در جاده کیان‌آباد منجر به آتش‌سوزی و مصدومیت پنج سرنشین شد.

محمدهادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ حادثه واژگونی دو دستگاه خودروی سواری و آتش‌سوزی ناشی از این تصادف در جاده کیان‌آباد گزارش شد و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۷ را به محل حادثه اعزام کرد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: یک دستگاه خودروی سواری پراید در حین حرکت به علت نامعلومی پس از منحرف شدن از مسیر اصلی و ورود به لاین مخالف به شدت با یک دستگاه خودرو پژو برخورد و سپس با خارج شدن از جاده واژگون شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: به دنبال وقوع این اتفاق، خودروی پژو دچار نشت بنزین شد و سپس آتش گرفت و همچنین راننده این وسیله نقلیه در داخل اتاقک این خودرو و در میان شعله‌های آتش گرفتار شد که سریعاً توسط افراد حاضر از خودرو خارج شد.

قانع با اشاره به اینکه نیروهای آتش‌نشانی با حضور در محل و رعایت موارد ایمنی شعله‌های آتش را مهار و خاموش کردند، گفت: با توجه به مصدوم شدن چهار سرنشین خودرو پراید و راننده پژو مصدومان جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند و آتش‌نشانان هم در ادامه عملیات خود خودروها را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن منتقل کردند.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی صحنه حادثه را از بقایای به جا مانده از این حادثه پاکسازی کرده و سپس خودروی‌های تصادفی را جهت بررسی علت وقوع این حادثه رانندگی در اختیار کارشناسان پلیس راهور قراردادند.

کد خبر 541009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.