دعوت از بروجردی‌های مقیم پایتخت برای اجرای پروژه‌های شهری

شهردار بروجرد گفت: شهرداری این شهر دستگاه ثروتمندی است زیرا بروجرد ظرفیت‌ و پتانسیل‌های بالایی دارد و مشکلات ایجاد شده، بیشتر ناشی از نحوه مدیریت است.

به گزارش ایمنا، یحیی عیدی بیرانوند اظهار کرد: برای رفع مشکلات شهر و شهرداری و ساماندهی آنها، جلسات مستمر شبانه روزی برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی مدون در حوزه‌های عمران، مدیریت شهری، خدمات و سرمایه گذاری صورت می‌گیرد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر، فرماندار و استاندار لرستان حمایت لازم را از شهرداری بروجرد دارند، ساماندهی بروجرد یکی از اولویت‌های جدی است که انجام این مهم، جایگاه این شهر را هم سطح کرمانشاه و همدان و شهرهای بزرگ اصفهان ارتقا خواهد داد.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: مجموع بودجه سال جاری شهرداری ۲۰۰ میلیارد تومان است و تلاش خواهد شد بودجه سال آینده ۲ برابر شود تا پروژه‌های بزرگی به مرحله اجرا برسد.

بیرانوند ادامه داد: عمده منابع درآمدی شهرداری بروجرد متکی به عوارض است و ۷۰ درصد درآمد این نهاد، متعلق به عوارض و صدور پروانه ساخت است و زمانی که به دلایل مختلف مانند گرانی و تحریم، ساخت و ساز کمتر شود شهرداری نیز با کاهش درآمد مواجه می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کد خبر 541000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.