حضور چهارفیلم ایرانی در جشنواره هایکو

چهار فیلم ایرانی در جشنواره بین‌المللی «هایکو» در کشور هلند به‌صورت آنلاین نمایش داده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جشنواره بین‌المللی «هایکو» در کشور هلند، در بخش فیلم‌های با نگاه شاعرانه، چهار فیلم ایرانی را به صورت آنلاین به نمایش در می‌آورد. علاقمندان از طریق سایت جشنواره، می‌توانند فیلم‌ها را ببینند و رأی خود را اعلام کنند.

جشنواره بین‌المللی «هایکو» با دبیری «محمد الأمین» شاعر عراقی مقیم هلند و با هدف گسترش رابطه شعر و سینما و ایجاد فرصت‌های جدیدی برای زبان مشترک بین شعر و سینما در روزهای ۱۹ و ۲۰ آذرماه جاری (برابر با ۱۰ و ۱۱ دسامبر ۲۰۲۱) به صورت برخط و آنلاین در شهر لاهه در کشور هلند برگزار می‌شود و در این رویداد هنری چهار فیلم ایرانی به نمایش در می‌آیند.

فیلم‌های «فاصله اجتماعی» به کارگردانی کاوه معین‌فر، «مهاجران» به کارگردانی مسعود احمدی، «آساک» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری و «سایه‌های سنگین کلاغ» به نویسندگی و کارگردانی بهنام اسداللهی در این جشنواره نمایش داده خواهند شد.

در جشنواره بین‌المللی «هایکو» در مجموع، ۱۰ فیلم برای علاقمندان به سینما به صورت آنلاین به نمایش در می‌آیند که چهار فیلم از کارگردانان ایرانی و ۶ فیلم دیگر نیز از کارگردانان کشورهای ژاپن، اوکراین، ایتالیا، الجزایر، یونان و کانادا است.

در این رویداد هنری، «جایزه تماشاگران» به بهترین فیلم نیز اهدا می‌شود و علاقه‌مندان و مخاطبان آثار سینمایی می‌توانند از طریق وب‌سایت جشنواره به آدرسwww.laaktheaterthuis.nl/nl/haiku-festival به تماشای فیلم‌ها بنشینند و نظر و رأی خود را اعلام کنند که در روز اختتامیه جشنواره بین‌المللی «هایکو» برنده این جایزه نیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 540986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.