بازار رمز ارزها در مسیر سراشیبی

با شکست مجدد سطح ۵۰ هزار دلار و تثبیت در زیر این سطح می‌توان این احتمال را داد که روند نزولی بیت کوین تا سطوح پایین‌تر ادامه خواهد داشت، پیش بینی می‌شود در مرحله اول تا سطح ۴۰ هزار دلار اصلاح کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ جمعه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال:

·:BTCرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینبیت‌کوین ۴۸ هزار و ۷۱ دلار

·:ETHرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کویناتریوم چهار هزار و ۶۸ دلار

· BNBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینبایننس‌کوین ۵۷۵ دلار و ۱۲ سنت

· ADAرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینکاردانو یک دلار و ۲۹ سنت

· DOGEرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کویندوج‌کوین ۱۶ سنت

· XRPرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینریپل ۸۳ سنت

· DOTرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینپولکادات ۲۶ دلار و ۶۸ سنت

· SOLرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینسولنا ۱۷۶ دلار و ۷۸ سنت

· SHIBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینشیبا اینو ۰.۰۰۰۰۳۵ دلار

· Avalancheکاهش ۶.۱۶ درصدی قیمت بیت کوین: اوالانچ ۸۶ دلار و ۳۹ سنت

مواردی مانند: تتر (Tether)، یو اس دی کوین(Usd coin) و بایننس یواس‌دی (Binance usd) استیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

روند ۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار، در تصویر زیر قابل مشاهده است‌:

بازار رمز ارزها در مسیر سراشیبی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بازار رمز ارزها در مسیر سراشیبی

با شکست مجدد سطح ۵۰ هزار دلار و تثبیت در زیر این سطح می‌توان این احتمال را داد که روند نزولی بیت کوین تا سطوح پایین‌تر ادامه خواهد داشت، پیش بینی می‌شود در مرحله اول تا سطح ۴۰ هزار دلار اصلاح کند.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۲۴ واحد

بازار رمز ارزها در مسیر سراشیبی

دامیننس

بازار رمز ارزها در مسیر سراشیبی

· دامیننس بیت کوین: ۴۰.۶۷ درصد

· دامیننس اتریوم: ۲۱.۷۰ درصد

· دامیننس بی ان بی: ۴.۰۴ درصد

· دامیننس تتر: ۳.۲۸ درصد

· دامیننس سولنا: ۲.۶۱ درصد

· دامیننس کاردانو: ۲ درصد

· دامیننس ریپل: ۱.۶۵ درصد

منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیاست. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است، با توجه به تعریفی که از دامیننس داریم، وقتی می‌گوئیم دامیننس بیت کوین، در اصل درباره میزان تسلط بیت کوین صحبت می‌کنیم. شاخص دامیننس بیت کوین یکی از معیارهایی است که بسیاری از تحلیلگران در حال حاضر از آن برای تصمیم گیری جهت خرید و فروش کمک می‌گیرند.

اخبار مهم

ایلان ماسک می‌گوید که به فکر ترک شغلش است

ثروتمندترین مرد جهان، ایلان ماسک، مدیر اجرایی کمپانی تسلا (NASDAQ:TSLA)، روز پنجشنبه در توئیتی نوشت، “به این فکر می‌کنم شغل خود را ترک کنم و به یک تأثیرگذار تبدیل شوم. ”

ماسک در توئیت خود بدون اشاره به جزئیات گفت: «به ترک شغل و تبدیل شدن به یک تأثیرگذار تمام وقت wdyt فکر می‌کنم. هنوز مشخص نیست که ماسک، یکی از کاربران پرکار پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، در مورد کناره گیری از نقش‌های خود جدی است یا خیر. ماسک که همچنین مؤسس و مدیر عامل شرکت موشکی SpaceX است و رهبری استارت‌آپ تراشه‌های مغزی Neuralink و شرکت زیرساختی The Boring Company را بر عهده دارد، طی یک کنفرانس تلفنی در ژانویه (دی ۱۳۹۹) گفت که انتظار دارد برای «چند سال» مدیرعامل تسلا باشد.

“بسیار خوب می‌شود اگر در مقابل کار کردن در روز و شب، از زمانی که از خواب بیدار می‌شوم تا زمانی که بعد از هفت روز در آخر هفته به خواب می‌روم، کمی وقت آزاد بیشتری داشته باشم. ” ماه گذشته، او از دنبال کنندگان خود در توئیتر پرسید که آیا باید ۱۰ درصد از سهام خود را در این کارخانه‌ی خودروسازی برقی بفروشد یا نه؟ که اکثریت با آن موافقت کردند. او از آن زمان تاکنون سهامی به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد دلار فروخته است.

پلتفرم بازی Rainmaker در دور سرمایه گذاری اخیر ۶.۵ میلیون دلار جمع‌آوری کرد

یکی دیگر از پلتفرم‌های بازی با تبدیل شدن به میدان جنگ به دنیای پرهیاهوی بازی برای کسب درآمد (P۲E) بازی‌های رمزارزی می‌پردازد.

Rainmaker Guild Limited روز پنجشنبه اعلام کرد که با سرمایه گذاری ریسک پذیر برای تأمین مالی Axie Infinity بعدی، ۶.۵ میلیون دلار را در یک دور اولیه توسط CoinFund، Alameda Research و Animoca Brands جمع‌آوری کرده است. تعداد کمی توانسته‌اند موفقیت Axie در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) را تکرار کنند. رینمیکر گیمز روی تبدیل شدن به یک دروازه مرکزی P۲E با جلب نظر بازیکنان، آموزش آن‌ها برای مدت طولانی و سپس اتصال آن‌ها به بازیکنان قدیمی تلاش می‌کند.

سرمایه گذاران اولیه چهار درصد از تمام توکن های RAIN را می‌گیرند. این باعث می‌شود رینمیکر گیمز که هنوز راه‌اندازی نشده است، ارزش بازاری در حدود ۱۶۲ میلیون دلار داشته باشد. بازی‌های درآمدزا مانند آکسی، که برای دسترسی به NFT گران قیمت نیاز دارند، می‌توانند ارزش بازار چند میلیارد دلاری داشته باشند.

سیل بازیکنانی که برای اولین بار حضور دارند، قیمت کف این NFT ها را افزایش می‌دهند و باعث ایجاد “اصناف” می‌شوند که NFT ها را می خرند و دسترسی را با کاربران خود به اشتراک می‌گذارند. طبق گفته مدیر عامل ویل دین (Will Deane)، رینمیکر به عنوان یک انجمن صنفی شروع به کار کرده است. اکنون می‌خواهیم به یک آژانس استعدادیابی و باشگاه آموزشی تبدیل شویم. دین در تماسی گفت: “ما به شما کمک می‌کنیم تمرین کنید و سطح خود را برای تأیید صنفی یا بازی بالاتر ببرید. تازه کارها شروع به انجام فعالیت‌هایی می‌کنند که فقط “به حرکت آن‌ها نیاز دارد” تا زمانی که پیشرفت کنند و بتوانند شروع به بازی برای کسب درآمد کنند. اگر امتیاز کمی کسب کنید، باید به مرکز آموزشی ما بروید و سطح خود را بالا ببرید. با بالا رفتن سطح، مورد توجه اصناف و بازیکن‌ها قرار می‌گیرید. گیمرهای قوی برای استخدام انجمن صنفی به موقعیت‌های اصلی صعود خواهند کرد. طبق نمایه پروژه در Polkastarter، بازیکنان در نهایت می‌توانند NFT‌های خود را در بازار رینمیکر بفروشند یا قرض دهند.

طبق گزارش‌ها، سولانا مورد حمله DDoS قرار گرفت اما شبکه همچنان آنلاین است

گزارش شده است که عملکرد بلاک چین سولانا در ۲۴ ساعت گذشته تحت یک حمله انکار سرویس توزیع شده ((DDoS قرار گرفته است، با این حال به نظر می‌رسد که شبکه در تمام مدت آنلاین باقی مانده است.

حمله DDoS عموماً به تعداد زیادی دستگاه هماهنگ یا بات نتی(botnet )اطلاق می‌شود که شبکه‌ای با ترافیک جعلی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد تا آن را آفلاین کند.

این اولین باری نیست که سولانا با این مشکل مواجه می‌شود، در ماه سپتامبر(شهریور)، Cointelegraph گزارش داد که شبکه به دلیل فعالیت ربات‌بندی انبوه برای عرضه اولیه دکس (IDO)، در پلتفرم DEX مبتنی بر سولانا، Raydium، دچار قطعی ۱۷ ساعته شده است.

آخرین حمله DDoS توسط پلتفرم NFT مبتنی بر سولانا Blockasset در ۹ دسامبر (۱۸ آذر) حوالی ساعت ۳ بعد از ظهر UTC اتفاق افتاد، پس از آنکه اشاره کرد: ما می‌دانیم که کوین‌ها زمان زیادی طول می‌کشد تا توزیع شوند. زنجیره سولانا با حملات DDoS بارگذاری می‌شود که شبکه را مسدود کرده و باعث تأخیر می‌شود.»

شرکت زیرساختی GenesysGo که متمرکز بر سولانا است نیز در این مورد گزارش داد و اظهار داشت که شبکه اعتبارسنجی با مشکلاتی در پردازش درخواست‌های تراکنش مواجه است، اما خواستار آرامش شد. در این مرحله، ماهیت حادثه نامشخص است زیرا بنیاد سولانا هنوز هیچ حمله‌ای را به‌طور علنی تأیید نکرده است. سولانا نشان می‌دهد که شبکه هیچ قطعی نداشته است و در زمان نگارش این مقاله کاملاً فعال است.

با این حال چندین حساب کاربری در توئیتر ادعا کردند که سولانا دچار قطعی جهانی شده است، و روی مورفی Roy Murphy، مدیر عامل Verbit و طرفدار BSV اظهار داشت که “سولانا دوباره سقوط کرد و در حال حاضر آفلاین است. مهندسان به دنبال راه‌اندازی مجدد سیستم هستند. ” اوایل امروز، اعضای ساب ردیت r/Solana، مسدود شدن شبکه را به راه‌اندازی دیگری از IDO در Raydium نسبت دادند.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار رمز ارزها در مسیر سراشیبی

کد خبر 540983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.