دست خالی شهر بن هنگام بارش باران

مسئول خدمات شهری شهرداری بن، گفت: این شهر نیازمند یک خودروی بیل‌مکانیکی است.

سعید ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هنگام بارش باران و آب‌گرفتگی معابر شهرداری فاقد یک دستگاه خودروی بیل مکانیکی است.

وی افزود: در این مواقع شهروندانی که دارای خودروی بیل‌مکانیکی هستند به کمک شهرداری می‌آیند و اگر این افراد نیایند دست شهرداری خالی است که گاهی هم این افراد در شهر نبوده و امکان حضور ندارند.

مسئول خدمات شهری شهرداری بن تصریح کرد: شهر بن مرکز شهرستان بن بوده و توپوگرافی آن پلکانی است؛ لذا آب باران که از یک کوچه عبور می‌کند اگر به درستی هدایت نشود وارد واحد مسکونی در کوچه دیگر می‌شود؛ اگر اعتبار لازم برای خرید این خودرو در اختیار شهرداری قرار گیرد سهم مشارکت هم پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: در موقعیت جغرافیایی شهر بن اگر آب‌گرفتگی رخ دهد یک بیل‌مکانیکی سنگین لازم است؛ این شهرداری به چند روستا نیز هنگام حادثه خدمات ارائه می‌دهد لذا باید از بروز موضوعات ناخوشایند جلوگیری کرد.

ایزدی اظهار کرد: مدیریت بحران شهرستان هم این خودرو را ندارد تا در مواقع بارش نزولات آسمانی امدادرسانی کند.

وی اضافه کرد: اگر این خودرو به صورت امانت در اختیار شهرداری قرار گیرد، یک راننده نیز به صورت شبانه‌روزی برای خدمات‌رسانی به مردم به کار گرفته می‌شود تا هدایت آب‌های سطحی و آب‌گرفتگی معابر انجام شود.

مسئول خدمات شهری شهرداری بن، گفت: شهرداری باید در هنگام تمامی حوادث از جمله زلزله، یخبندان و آب‌گرفتگی معابر آمادگی لازم را داشته باشد.

کد خبر 540970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.