مس رفسنجان ۳ _ تراکتور ۲/سولدو مقابل یاران ربیعی شکست خورد

تیم فوتبال تراکتور امروز به مصاف مس رفسنجان رفت که به نتیجه سه بر دو از این تیم شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال تراکتور در هفته نهم لیگ برتر فوتبال جمعه _۱۹ آذرماه_ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف مس رفسنجان رفت که این دیدار با نتیجه سه بر دو یه نفع مس رفسنجان تمام شد.

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور

داوران: سعاد وفاپیشه، سعید علی‌نژادیان، سعید زیبا و مسعود حقیقی.

ناظر: اسماعیل صفیری

ترکیب تیم فوتبال مس رفسنجان: فایز الرشیدی، مجید نصیری، شاهین توکلی، عقیل کعبی، مهرداد رضایی، سید مهدی حسینی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، محسن آذرباد، مجید علیاری، گادوین منشأ

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: ناصر سالاری، آرش قادری، عبدالله حسینی، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد مسلمی پور، اکبر ایمانی، سعید واسعی، سامان نریمان جهان، محمد عباس‌زاده و علی فتحی

سرمربی: سولدو

کارت زرد:

مس رفسنجان: مجید علیاری (دقیقه ۱۸)، مهرداد رضایی (دقیقه ۳۹)، فرشاد محمدی مهر (دقیقه ۴۵)، محمدرضا سلیمانی (دقیقه ۹۰)

تراکتور: سامان نریمان جهان (دقیقه ۲۱)، محمد مسلمی پور (دقیقه ۳۷)

کارت قرمز:

گل‌ها:

مس رفسنجان: گادوین منشأ (دقیقه ۳۰)، مجید علیاری (دقیقه ۶۶)، فراز امامعلی (دقیقه ۸۲)

تراکتور: ابوالفضل رزاق پور (دقیقه ۶۴)، محمد قنبری (دقیقه ۹۰)

شرح بازی:

سولدو در این بازی نام عباس زاده را در ترکیب اصلی قرار داده، اخباری و بابایی از تراکتور و مهدی کیانی از مس رفسنجان مصدومان این دیدار هستند. دقایق اولیه بازی مس فشار زیادی وارد کرد ولی هرچی از روند بازی گذشت تراکتور بیشتر به بازی مسلط شد و خود را به دروازه حریف نزدیک کرد. در دقیقه ۳۰ در محوطه جریمه توپ به دست دفاع این تیم برخورد کرد و داور تشخیص پنالتی داد که گادوین منشأ این موقعیت را به گل تبدیل کرد. بازیکنان تراکتور برای جبران گل خورده تلاش کردند ولی بی فایده بود. داور سه دقیقه وقت اضافه برای نیمه اول در نظر گرفت که در نهایت این نیمه با پیروزی یک بر صفر مس رفسنجان به پایان رسید.

نیمه دوم: در این نیمه تراکتور برای جبران گل خورده تلاش کرد تا اینکه در دقیقه ۶۴ رزاق پور گل تساوی را به ثمر رساند، اما خوشحالی تی تی ها تنها دو دقیقه بود و مجید علیاری در دقیقه ۶۶ دروازه تراکتور را برای دومین بار باز کرد. بازی از دقیقه ۶۰ تا ۷۰ زیبا و هیجانی بود. فراز امامعلی در دقیقه ۸۲ گل سوم مس را به ثمر رساند تا کار برای تراکتور تمام شده باشد. داور چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت، در دقیقه ۹۰ باقری یکی از گل‌های خورده تراکتور را جبران کرد و در نهایت بازی با نتیجه سه بر دو به نفع مس رفسنجان تمام شد.

شرح گل:

دقیقه ۳۰: بازیکن مس توپی روی دروازه تراکتور ارسال کرد که به دست بازیکن تراکتور برخورد کرد و پنالتی اعلام شد. گادوین منشأ پشت توپ ایستاد و با یک ضربه محکم دروازه تراکتور را باز کرد.

دقیقه ۶۴: ضربه ایستگاهی ابوالفضل رزاق پور به صورت مستقیم وارد دروازه مس رفسنجان شد.

دقیقه ۶۶: بازیکن مس ارسالی روی دروازه تراکتور انجام داد که مجید علیاری با ضربه سر گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۲: بازیکن مس توپی توی محوطه جریمه برای فراز امام علی فرستاد که این بازیکن با یک پرش و پای چپ توپ خود را وارد دروازه تراکتور کرد.

دقیقه ۹۰: محمد قنبری با یک شوت سرکش دروازه مس رفسنجان را از بیرون محوطه جریمه باز کرد.

کد خبر 540949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.