امیدوارم کلاس توجیهی برای داوران برگزار شود تا تیم‌ها ضرر نکنند

سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن گفت: هر وقت نتیجه نگرفتم بهانه نیاوردم، اما هفته گذشته به خاطر تصمیم اشتباه داور برنده بازی نبودیم و این هفته هم همین اتفاق رخ داد که امیدوارم کمیته داوران تجدید نظر داشته باشند و کلاس‌های توجیهی برای داوران بگذارند تا زحمات تیم‌ها هدر نرود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سمیه شهبازی پس از تساوی مقابل نماینده البرز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خوبی بود، البرز تیم جان دار و با نظمی است. مسابقه در نیمه اپل پایاپای بود ولی در نیمه دوم زمان بیشتری از بازی را در اختیار داشتیم.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم زیرا با غیرت بازی کردند. هر وقت نتیجه نگرفتم بهانه نیاوردم، اما هفته گذشته به خاطر تصمیم اشتباه داور برنده بازی نبودیم و این هفته هم همین اتفاق رخ داد که امیدوارم کمیته داوران تجدید نظر داشته باشند و کلاس‌های توجیهی برای داوران بگذارند تا زحمات تیم‌ها هدر نرود.

سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن، تصریح کرد: در نیمه اول فاصله بین بازیکنان ما زیاد بود که بازیکنان البرز بین خطوط فضا داشتند، اما در نیمه دوم این مشکل را برطرف کردیم و بهتر شدیم.

شهبازی در جواب به سوال خبرنگار ایمنا، مبنی بر اینکه در دقایق نخستین نیمه اول خطایی روی بازیکن ذوب آهن شد آیا به نظر شما پنالتی بود یا خیر؟ گفت: مدافع نماینده البرز روی زمین افتاده بود و با پای خود بازیکن ما را زد.

وی در خصوص چمن مصنوعی شفق، خاطرنشان کرد: چمن مصنوعی انرژی بیشتری از بازیکنان می‌گیرد و درصد آسیب دیدگی بیشتر است. اولین بازی در شفق است و دیگر بازی‌های ما در فولادشهر برگزار شده، یک هفته روی این چمن مصنوعی تمرین کردیم.

سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن افزود: دیر شروع کردیم و اکثر بازیکنان تا به حال با من کار نکردند که زمان می‌برد بخواهم فلسفه خود را به آنها دیکته کنم.

کد خبر 540935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.