سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: بهتر بود طاهری مقابل زارع کشتی می‌گرفت

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: حضور کشتی‌گیران خارجی و عنوان دار جهانی در لیگ ایران به کشتی ما کمک می‌کند.

به گزارش ایمنا، پژمان درستکار درباره برگزاری مرحله نیمه‌نهایی لیگ کشتی، اظهار کرد: کشتی ما به برگزاری لیگ احتیاج دارد، لیگ همه ساله به چرخه کشتی کمک کرده و باعث شده تیم ملی از نفرات شناسایی شده‌اند و در ادامه راه عضو تیم ملی شدند و همین طور آمادگی آنها، کمک کند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، درباره برتری قیاسی مقابل شاخیف قهرمان روسیه، گفت: قیاسی کشتی بسیار خوبی گرفت و این باعث خوشحالی است. همچنین نخودی هم با مقابل ماگمادوف کشتی خوب و تماشایی گرفت. دلیل باخت نخودی عدم تجربه کافی در حفظ امتیاز بود و ضمن اینکه در این مقطع کشتی‌گیران آمادگی بالایی ندارند با این وجود نخودی روز به روز پیشرفت می‌کند و کشتی زیبایی داشت امیدوارم رفع اشکال فنی کند.

درستکار در پاسخ به این سوال که دو تیم مازندرانی راهی فینال شدند، پیش بینی شما برای تیم قهرمان کدام است، خاطرنشان کرد: غیر قابل پیش‌بینی است اما همین که اسپانسرها آمده‌اند و کمک می‌کنند باعث خوشحالی است. من به لیگ همیشه اعتقاد دارم و می‌گویم مربیان توانمند هستند و می‌توانند به بچه‌ها کمک کنند. هر سال در هنگام برگزاری لیگ اردوی تیم ملی برگزار می‌شد اما من به مربیان شاغل در تیم‌ها اعتقاد دارم که آنها قابلیت بالایی دارند و می‌توانند بدون برگزاری اردوی طولانی و خسته کننده که باعث دل زدگی بچه‌ها می‌شود به آماده سازی آنها کمک کنند به همین دلیل بچه‌ها در اختیار تیم‌ها بودند و مربیان با آنها خوب کار کردند. فارغ از هر نتیجه لیگ به پیشرفت کشتی کمک می‌کند و امیدوارم شاهد کشتی زیبایی باشیم‌.

وی در خصوص غیبت امین طاهری برای رقابت با امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و اینکه آیا طاهری آسیب دیده بود، تصریح کرد: اطلاعی ندارم اما حتماً کادر یا طاهری تصمیم گرفتند مسابقه ندهند. امیدوارم آسیب دیدگی نداشته باشد، حفظ سرمایه‌ها مثل طاهری، هاشمی برای ما خوب است و می‌توانند در جهت پیشرفت زارع باشند. هر کسی آماده‌تر باشد ملی‌پوش می‌شود. فکر می‌کنم طاهری آسیب دیدگی نداشته باشد و از نظر من بهتر بود طاهری کشتی بگیرد هم تماشاگران لذت می‌بردند هم چیزی را از دست نمی‌داد. فارغ از نتیجه به جذابیت لیگ کمک می‌کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر حضور کشتی گیران خارجی در لیگ، تصریح کرد: اگر سطح آنها بالا باشد که دیدیم همه عنوان‌دار بودند، می‌توانند به کشتی ما کمک کنند.

کد خبر 540933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.