چهارمین شکست دختران هندبالیست ایرانی در مسابقات جهانی

تیم ملی هندبال زنان ایران در چهارمین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان مقابل ازبکستان شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی هندبال زنان ایران در ادامه رقابت‌های هندبال زنان قهرمانی جهان در اسپانیا امشب برابر ازبکستان شکست خورد. این مسابقه در چارچوب پرزیدنت کاپ یا جدول تیم‌های انتهایی گروه‌های ۸ گانه مسابقات قهرمانی جهان برگزار شد.

ملی‌پوشان هندبال ایران این بازی را با نتیجه ۳۲ بر ۳۷ به حریف خود واگذار کردند و برای چهارمین بازی پی در پی طعم شکست را چشید.

دختران هندبال ایران در نیمه اول این بازی تا دقیقه ۲۰ جلو بودند اما در دقیقه ۲۱ به تساوی رسیدند. این تساوی تا دقیقه ۲۳ ادامه داشت که ازبکستان در دقیقه ۲۳ بازی را در دست گرفت. تیم ایران در دقیقه ۲۶ دوباره بازی را به تساوی کشاند و بازی را مجدداً در دست گرفت اما در دقیقه ۲۷ ازبکستان بازی را به تساوی ۱۸ رساند و توانست در پایان نیمه اول با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ بازی را پیروز شود.

مینا وطن پرست در نیمه نخست یک کارت زرد گرفت.

نیمه دوم این بازی نیز با برتری ازبکستان همراه بود و ازبکستان در همان دقایق اولیه اختلاف را به بیش از پنج گل رساند. ملی‌پوشان برای کاهش اختلاف تلاش کردند اما در نهایت با پنج اختلاف گل شکست خوردند.

در پایان این مسابقه الناز قاسمی از ایران در این بازی ۹ گل به ثمر رساند و به عنوان بازیکن برتر میدان انتخاب شد.

مریم یوسفی با ۵ گل و حدیثه نوروزی با ۴ گل، بهترین گلزنان ایران پس از قاسمی بودند.

تیم ملی ایران در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان در گروه سوم قرار داشت و در بازی نخست با نتیجه ۳۹ بر ۱۱ مغلوب تیم بزرگ رومانی شد و در جدال دوم خود نیز بازی مقابل نروژ را ۴۱ بر ۹ واگذار کرد، در دیدار پایانی مرحله مقدماتی نیز با نتیجه نزدیک ۳۱ بر ۲۵ مقابل قزاقستان شکست خورد و به پرزیدنت کاپ رفت.

برنامه و نتیجه مسابقات تیم ملی هندبال زنان ایران

ایران ۳۲ - ازبکستان ۳۷

ایران - آنگولا شنبه ۲۰ آذر ساعت ۱۷:۳۰

ایران - کامرون دوشنبه ۲۲ آذر ۲۰:۰۰

کد خبر 540882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.