نفت مسجد سلیمان_ذوب آهن/کسب سه امتیاز واجب‌تر از نان شب!

شاگردان تارتار در هفته نهم لیگ بیست و یکم، میزبان نفت مسجد سلیمان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن امروز از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته نهم از بیست و یکمین دوره لیگ برتر در شهر مسجد سلیمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که ذوب‌آهن اصفهان در هفته گذشته رقابت‌ها، برابر مس رفسنجان در خانه شکست سنگینی را متحمل شد. در طرف دیگر مسابقه تیم نفت مسجد سلیمان با هدایت فراز کمالوند برابر تیم هوادار به تساوی رسید.

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با شش امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. فراز کمالوند و شاگردانش یک فصل پرحاشیه دیگر را سپری می‌کنند و تیم خوزستانی این فصل هم دچار مشکلات شدید مالی است که همین مسئله باعث شده تا آنها پس از گذشت هشت هفته از مسابقات، جزو تیم‌های پایین جدولی باشند. در بازی فردا نفت مسجدسلیمان میزبان است و قطعاً در تلاش برای کسب سه امتیاز خواهد بود. آنها در آخرین بازی خود در لیگ برتر در هفته هشتم با تیم تازه تازه وارد هوادار دیدار کردند و به تساوی رضایت دادند.

در سوی مقابل تیم ذوب آهن قرار دارد. مهدی تارتار و تیمش در این فصل در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند. ذوب آهن در آخرین بازی خود در لیگ در فولاد شهر به مصاف مس رفسنجان رفت و با نتیجه سنگین سه بر صفر شکست خورد. این مسئله قطعاً بازیکنان ذوب آهن را به واکنش وادار می‌کند و قطعاً آنها در خوزستان به دنبال کسب سه امتیاز خواهند بود. مشکل اصلی ذوب آهن در این فصل در امر گلزنی است. تیم تارتار در این فصل تنها چهار گل به ثمر رسانده که در نوع خود آماری بد محسوب می‌شود. قطعاً با رفع مشکل گلزنی، ذوب آهن می‌تواند در ادامه فصل شرایط بهتری را رقم بزند.

سرما خوردگی علت تغییر داور بازی

شب گذشته و با اعلام سایت رسمی فدراسیون طبق اعلام کمیته داوران با توجه به سرماخوردگی شدید و مشکوک بودن علائم محمدحسین زاهدی فر به ابتلای به ویروس کرونا، اشکان خورشیدی قضاوت دیدار امروز تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن را برعهده خواهد داشت.

نفت مسجد سلیمان_ذوب آهن/ کسب سه امتیاز واجب از نان شب!

قلم قرمز کمالوند روی نام سیف اللهی

روح‌الله سیف‌اللهی، هافبک باتجربه فوتبال که سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، فولاد، پدیده و… را دارد، چندی قبل با نفت مسجدسلیمان به توافق رسید و با عقد قراردادی به این تیم پیوست.

سیف‌اللهی با وجود حضور در تمرینات نفت مسجدسلیمان اما دوشنبه شب به خاطر بی‌انضباطی و پیش از دیدار این تیم با ذوب آهن از این تیم کنار گذاشته شد.
با تصمیم فراز کمالوند سرمربی نفتی‌ها سیف‌اللهی به خاطر بی انضباطی و ترک شبانه اردو از تیم کنار رفته و مسئولان باشگاه در چند روز اخیر در تلاش هستند تا قرارداد این بازیکن را نیز فسخ کنند.

نفت مسجد سلیمان_ذوب آهن/ کسب سه امتیاز واجب از نان شب!

ذوب آهن و شکست ناپذیری برابر نفت مسجد سلیمان

تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ذوب‌آهن تاکنون در هشت دیدار لیگ برتری برابر هم قرار گرفته‌اند که در این بین سهم ذوب آهن دو برد بوده است و سایر دیدارها یعنی شش دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۸ جدال دو تیم ۱۵ گل به ثمر رسیده است که ۹ گل سهم ذوب آهن و شش گل سهم نفت مسجد سلیمان بوده است.

گفتنی است سه رویارویی دو تیم در مسجد سلیمان با نتیجه تساوی و یک دیدار که مربوط به فصل گذشته است با برتری ذوب‌آهن به پایان رسیده است.

کد خبر 540879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.