بی‌خانمانان تبریزی در گرمخانه اسکان می‌یابند

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از رصد و معرفی افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان در سطح معابر و پارک‌ها به گرمخانه‌های شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و آغاز فصل زمستان و حضور افراد کارتن‌خواب در سطح برخی معابر و پارک‌ها، نیروهای خدمات شهری مناطق ده‌گانه این افراد را جهت اسکان به گرمخانه‌ها معرفی می‌کنند.

وی با اشاره به تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۳۷ و تقاضا از شهرداری در خصوص افراد کارتن‌خواب، افزود: نیروهای خدمات شهری مستقر در اداره ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی و معاونت‌های خدمات شهری مناطق ده‌گانه علاوه بر توجه به گزارش‌ها و تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ در خصوص افراد کارتن‌خواب، بر اساس برنامه کاری خود با شناسایی افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب نسبت به انتقال آنان به گرمخانه‌های موجود اقدام می‌کنند.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: با توجه به برودت هوا، ضروری است معاونت‌های خدمات شهری در مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز در صورت مشاهده افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان، این افراد را جهت اسکان به دو مرکز مورد اشاره تحویل دهند.

کد خبر 540792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.