حسگر دوربین سامسونگ که شبیه به چشم انسان است

شرکت سامسونگ اخیرا حسگر جدیدی معرفی کرده است که کیفیت آن شبیه به چشم انسان است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ اخیراً از حسگر دوربین جدیدی به نام ISOCELL GWB رونمایی کرده است که اندازه آن ۶۴ مگاپیکسل خواهد بود، پیش از این اعلام شده بود که این حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است. معاون و مدیر ارشد فناوری در سامسونگ الکترونیک چین این حسگر را نزدیک‌ترین حسگر عکاسی به چشم انسان در نظر گرفته است.

شرکت سامسونگ طی همکاری با شرکت چینی سازنده گوشی هوشمند تکنو موبایل (TECNO Mobile) حسگر ISOCELL GWB را تولید کرده است؛ بنابراین انتظار می‌رود که این حسگر برای اولین بار بر گوشی سال آینده شرکت تکنو عرضه خواهد شد. با توجه به این که حسگر ذکر شده متناسب با توضیحات مقدماتی دوربین سری گوشی‌های گلکسی S22 سامسونگ نیست، رونمایی رسمی از این حسگر در رویداد Galaxy Unpacked در ماه فوریه ۲۰۲۲ میلادی انجام نخواهد شد.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که حسگر ISOCELL GWB تنها حسگر مجهز به RGBW سامسونگ نیست و این احتمال وجود دارد که یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی RGBW دیگر نیز در سال آینده عرضه شود. تقریباً می‌توان مطمئن بود که حسگر ۶۴ مگاپیکسلی ISOCELL GWB آخرین حسگر RGWB نیست که در آزمایشگاه تحقیق و توسعه سامسونگ تولید می‌شود.

کد خبر 540716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.