"به نام/ بی‌نام صفحه" را در گالری امروز ببینید

نمایشگاهی از آثار نقاشی «شنتیا ذاکر عاملی» با عنوان «به نام / بی‌نام صفحه» در گالری امروز برگزار می‌شود.

شنیتا ذاکر عاملی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن اشاره به اینکه نقاشی‌های او با مضمون موضوع رنگ، نور و اتاق تاریک خلق شده‌اند، گفت: من نقاش هستم و هر چند سال یک بار نمایشگاهی از آثارم برگزار می‌کنم، اما در واقع آثار ارائه شده در این نمایشگاه، ثمره دو تا سه سال کار من روی یک پروژه است که همچنان در حال انجام است و موضوع آن رژیم‌های مختلف تصویری و ارتباط آن‌ها با رنگ و نور است که بحث بسیار گسترده‌ای دارد؛ این نمایشگاه بخشی از کار من روی آن پروژه است.

به نام / بی‌نام صفحه را در گالری امروز ببینید

وی افزود: دلیل انتخاب عنوان (به نام / بی‌نام صفحه) برای این نمایشگاه، موضوعی است که من به آن فکر می‌کنم؛ یعنی صفحه‌ای که در واقع نظام بازنمایی و سیستم بازنمایی که روی آن اتفاق می‌افتد چگونه است.

به نام / بی‌نام صفحه را در گالری امروز ببینید

ذاکر عاملی اضافه کرد: در نمایشگاه «به نام / بی نام صفحه» تعداد ۱۷ اثر نمایش داده شده که با استفاده از تکنیک رنگ و روغن روی بوم و یک نقاشی نیز با تکنیک مداد رنگ روی مقوا خلق شده‌اند که حاصل یک سال کار من از زمستان ۹۹ تا پاییز ۱۴۰۰ هستند.

به نام / بی‌نام صفحه را در گالری امروز ببینید

به گزارش ایمنا، «شنتیا ذاکر عاملی» متولد سال ۱۳۵۹ است که از سال ۷۷ وارد دانشگاه هنر اصفهان شده و از آن تاریخ نقاشی کردن را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده است. وی تا کنون هشت نمایشگاه از نقاشی‌های خود برگزار کرده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه «به نام / بی‌نام صفحه» می‌توانند از تاریخ ۱۳ آذر تا ششم دی‌ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ به گالری امروز، واقع در آبشار دوم، بن‌بست فرشید (شماره ۳)،پ لاک ۳۲۴ مراجعه کنند. این گالری در تعطیلات رسمی و روزهای سه‌شنبه تعطیل می‌باشد.

کد خبر 540657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.