مجلس شغل پرستاری را در رده بندی  مشاغل سخت قرار دهد

امام‌جمعه چادگان گفت: شغل پرستاری به دلیل مواجهه با مخاطرات مختلف در ردیف مشاغل سخت قرار دارد اما در عمل در رده بندی قرار نگرفته و ضرورت دارد مجلس و دولت به آن بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید محمود بنی‌جمالی امروز- چهارشنبه ۱۷ آذر- در دیدار با پرستاران بیمارستان بوعلی چادگان با بیان اینکه پرستاری شغل نیست بلکه عشق به زندگی بخشیدن است، اظهار کرد: پرستاران برای نجات جان بیماران و احیای دوباره آنان تلاش می‌کنند و انجام این مهم موجب پرورش روح و رسیدن به کمالات می‌شود.

وی تأکید کرد: شغل پرستاری به دلیل مواجهه با مخاطرات مختلف در ردیف مشاغل سخت قرار دارد اما در عمل در رده بندی قرار نگرفته و ضرورت دارد مجلس و دولت به آن بپردازند.

امام‌جمعه چادگان با بیان اینکه جبران زحمات پرستاران با پرداخت بالاترین پاداش‌ها نیز هم تراز نیست، گفت: پرستاران نباید دغدغه معیشت داشته باشند، باید با فراقت بال مشغول باشند.

بنی‌جمالی با تاکید بر اینکه فعالیت پرستاران در مبارزه با بیماری کرونا نزد خدا مغفول نخواهد ماند، خاطرنشان کرد: پرستاران مانند همیشه در ایام بیماری کرونا از جان و رفاه خود گذشتند تا مردم سالم بمانند.

وی افزود: فعالیت پرستاران در جامعه نباید بر کسی پوشیده باشد و در این خصوص به تبلیغ گسترده برای شناخت این حرفه و خدمات و ارزش‌های شغل پرستاری در بطن جامعه نیاز است.

کد خبر 540653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.