تصادف مرگبار مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان/۲ دانش‌آموز کشته و ۱۶ نفر مصدوم شدند

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: واژگونی سرویس مدرسه در محور هلشی ماهیدشت کرمانشاه ۲ کشته و ۱۶ زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش ایمنا، اکبر آزادی اظهار کرد: واژگونی سرویس مدرسه در محور هلشی ماهیدشت کرمانشاه دو کشته و ۱۶ زخمی بر جای گذاشت.

وی افزود: یک دستگاه مینی‌بوس سرویس مدارس حدود ساعت ۸:۵۰ امروز در محور هلشی به ماهیدشت واژگون شد که متأسفانه در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۶ نفر نیز مصدوم شدند.

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، تصریح کرد: هم اکنون نیروهای اورژانس در حال انتقال مصدومان به بیمارستان طالقانی هستند.

تصادف مرگبار مینی‌بوس حامل دانش‌آموزان در کرمانشاه/ 2 دانش آموز کشته و 16 نفر مصدوم شدند + تصویر

بر اساس این گزارش رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه نیز جهت رسیدگی سریع به مصدومان حادثه تصادف مینی‌بوس دانش آموزان در بیمارستان آیت الله طالقانی تأکید کرد.

کیخسرو دستغیب رئیس پلیس راه استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه برخورد کامیون از پشت با مینی‌بوس علت سانحه بوده است، گفت: محور هلشی به ماهیدشت محور فرعی است که صبح امروز مه گرفتگی داشته و راننده کامیون بر اثر مه دید کافی نداشته و از پشت با مینی‌بوس برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه بر اثر شدت این برخورد مینی‌بوس ۲۰ متر جلوتر واژگون می‌شود، افزود: این مینی‌بوس سرویس مدرسه بوده است و سرنشینان آن دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول بوده‌اند.

مدارس دولتی،

منبع: تسنیم

کد خبر 540573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.