رویای اتلتیکو نیرومندتر از رویای طارمی

ستاره ایرانی پورتو نتوانست مانع شکست تیمش شود تا اتلتیکو مادرید جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید مأموریت غیرممکن را به انجام رساند و موفق شد در دیدار حساس و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر پورتو به پیروزی برسد تا به همراه لیورپول از این گروه به مرحله حذفی مسابقات صعود کند.

شاگردان دیگو سیمئونه پس از باخت ناامیدکننده خانگی خود مقابل آث ‌میلان در بازی پنجم، می‌دانستند که باید در پرتغال پیروز شوند و همچنین امیدوار بودند که لیورپول مانع کسب سه امتیاز دیگر در ورزشگاه سن سیرو توسط میلانی‌ها شود و این اتفاق افتاد.

دیدار اتلتیکو و پورتو با حواشی و اتفاقات زیادی همراه بود. این مسابقه نه تنها چهار گل داشت، بلکه سه کارت قرمز نیز از جیب داور خارج شد تا داستان درام صعود اتلتیکو به مرحله حذفی و صعود پورتو به لیگ اروپا تکمیل شود.

در این مسابقه مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو چند بار فرصت گلزنی بسیار خوبی در اختیار داشت که این فرصت‌ها را از دست داد. او که می‌توانست ناجی تیمش در این مسابقه حساس شود، در پایان مسابقه بدون زدن هیچ گلی زمین بازی را ترک کرد و تک گل تیمش نیز توسط اولیویرا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در دیگر دیدار این گروه نیز لیورپول موفق شد با ترکیب دوم خود برابر میلان با نتیجه ۲-۱ به پیروزی برسد و مقتدرانه صدرنشین این گروه شود. به این ترتیب شاگردان سیمئونه در ایستگاه پایانی مرحله گروهی موفق شدند مأموریت سخت خود را به پایان برسانند و رؤیای طارمی و هم تیمی‌هایش، نقش بر آب شد.

کد خبر 540569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.