زمینه اشتغال ۱۱۲۹ مددجوی امداد در ۸ ماهه سال جاری فراهم شد

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: با ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان اصفهانی در هشت ماه اول سال جاری، زمینه اشتغال هزار و ۱۲۹ نفر از مددجویان تحت حمایت فراهم شده است.

عباسعلی زارعان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۱۶ هزار شغل در بخش‌های اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی، کاریابی و راهبری شغلی برای مددجویان ایجاد شود، در هشت ماه اول سال جاری بیش از ۶ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان تحت حمایت این نهاد فراهم شده است.

وی از برنامه‌ریزی انجام شده در حوزه کاریابی برای نیازمندان جویای کار توسط این نهاد خبر داد و افزود: از طریق فرآیند کاریابی و با ارائه بسته‌های تشویقی و حمایتی به کارفرمایان شامل پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و تسهیلات، تاکنون برای هزار و ۱۲۹ نفر از مددجویان، شغل ایجاد شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به پرداخت تسهیلات ۱۹۳ میلیاردتومانی به چهار هزار و ۴۹۷ نفر از مددجویان جویای کار، گفت: در این مدت و با پرداخت این وام‌ها، پنج هزار و ۲۸۸ شغل جدید راه‌اندازی شده است.

وی به همکاری راهبران شغلی در بخش‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در این بخش تاکنون هزار و ۶۶۱ نفر با دریافت تسهیلات مشغول به کار شده‌اند.

زارعان با اشاره به تلاش این نهاد برای حفظ کرامت خانواده‌های نیازمند از مسیر اشتغال، گفت: مشارکت خیران و مراکز تخصصی نیکوکاری و همراهی و همدلی همه نیکوکاران در حوزه اشتغال، زمینه زندگی بهتر را برای مددجویان فراهم خواهد کرد.

کد خبر 540541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.