شیائومی از تلویزیون جدید خود رونمایی کرد

شرکت شیائومی از تلویزیون ES50 2022 خود که به تراشه مدیاتک مجهز است رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی پیش از این نیز مدل‌های مخصوص سال ۲۰۲۲ میلادی با عنوان‌های ES55، ES43 و ES65 رونمایی کرده بود، اخیراً نیز تلویزیون جدید خود به نام ES50 را معرفی کرد. این پنل از حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و فناوری MEMC پشتیبانی می‌کند، این فناوری با اضافه کردن فریم‌های مصنوعی بین فریم‌های اصلی محتوا، یک فیلم ۲۴ یا ۳۰ فریم بر ثانیه را تا ۶۰ فریم بر ثانیه ارتقا می‌دهد.

تلویزیون شیائومی ES50 2022 از فناوری Dolby Vision نیز پشتیبانی می‌کند و دارای ظاهری بسیار زیبا با حاشیه‌های بسیار باریک است؛ به طوری که نسبت نمایشگر به بدنه ۹۶ درصد است. محصول ذکر شده یک نمایشگر ۵۰ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ * ۳۸۴۰ پیکسل دارد که لبه‌های آن نیز خاکستری رنگ است. این نمایشگر زاویه دید تا ۱۷۸ درجه را برای کاربران به نمایش می‌گذارد و از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی نیز بهره می‌برد.

تلویزیون ES50 2022 به تراشه چهار هسته‌ای و ۱.۵ گیگاهرتزی مدیاتک MT9638 مجهز شده است که با دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است. محصول ذکر شده به منظور دریافت فرمان‌های صوتی دارای میکروفون‌های پیشرفته است و از بلوتوث پنج، وای‌فای، کابل HDMI، پورت‌های AV و Ethernet پشتیبانی می‌کند. قیمت تلویزیون شیائومی ES50 2022 تقریباً ۳۷۵ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 540509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.