شهردار: ورودی شهر خمین به سمت اراک ساماندهی می‌شود

شهردار خمین از ساماندهی ورودی شهر به سمت اراک خبر داد و گفت: زمینی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با کاربری فضای سبز و به منظور ایجاد پارک در کنار خیابان شریعتی، نزدیک پمپ بنزین مسیر جاده ریحان تملک شد.

ابوالفضل مرتضیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش حدود ۱۸ برابری قیمت قیر در مقایسه با دوره پنجم شورا، اظهار کرد: ۱۰۰ تن قیر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به منظور آسفالت معابر فرسوده شهر خریداری شده است.

وی با اشاره به خرید رنگ برای رنگ‌آمیزی جداول و خط کشی خیابان‌های شهر، گفت: تا پایان امسال رنگ‌آمیزی جداول و خط‌کشی معابر و آشکارسازی سرعتکاه‌ها در حوزه ترافیک انجام می‌شود.

شهردار خمین با اشاره به مطالبات به حق شهروندان منطقه عباس‌آباد در ساماندهی حمل‌ونقل، تصریح کرد: خط تاکسی در این منطقه تا مرکز شهر راه‌اندازی شد، شهروندان در صورت انتقادات از حوزه حمل‌ونقل اطلاع‌رسانی کنند تا به صورت دائمی باشد.

مرتضیان از ساماندهی ورودی شهر خمین به سمت اراک خبر داد و افزود: از ورودی شهر اراک به سمت محدوده شهری جدول‌گذاری و آماده‌سازی به منظور کاشت درخت و گل‌کاری انجام شده است.

وی با اشاره به ایجاد چهار پارک در محلات مختلف شهر خمین خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم زمینی با کاربری فضای سبز در کنار خیابان شریعتی، مسیر جاده ریحان با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تملک و در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 540504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.