تبعیض در ارائه خدمات به محلات نهاوند برداشته شود

شهردار نهاوند با بیان اینکه آسفالت مطالبه عمومی است، گفت: تبعیض ارائه خدمات در محلات این شهر باید برداشته شود و من این اقدام را انجام می‌دهم.

به گزارش ایمنا، مجید یوسفی‌نوید در بازدید از روند اجرای آسفالت معابر شهر نهاوند، اظهار کرد: آسفالت یک مطالبه عمومی است و بیشتر محله‌های شهر نهاوند نیاز به آسفالت دارند.

وی افزود: محله‌های در شهر هستند که سال‌هاست خاکی مانده و از حداقل خدمات محروم هستند که این تبعیض باعث شده محله‌های محروم پیشرفتی نداشته باشند.

شهردار نهاوند خاطرنشان کرد: نتیجه این تبعیض و برخوردها این است که امروز ما شاهد هستیم برخی از همشهریان از حداقل‌ها نیز برخوردار نباشند و بسیاری از کوچه‌ها و معابر شهر نهاوند سال‌هاست که آسفالت نشده‌اند.

یوسفی‌نوید تصریح کرد: بنده بر حسب وظیفه و تعهد، نماینده این مناطق هستم و با جوسازی‌ها و فشارهای جانبی که سال‌هاست مسیر اجرای عدالت در ارائه خدمات شهری را در این شهر تغییر داده توجه نمی‌کنم و سعی بر اجرای خدمات، احداث پارک، فضای سبز و بخصوص اجرای آسفالت بر اساس اولویت‌ها را دارم.

وی تاکید کرد: در اجرای آسفالت اولویت اول لکه‌گیری معابر اصلی و اولویت دوم آسفالت کوچه‌های خاکی و ترمیم مسیرهای حفاری و اولویت بعدی اصلاح آسفالت‌های کهنه است.

شهردار نهاوند اضافه کرد: در محله جوادیه و کوی امام حسین (ع) با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی قراردادی به مبلغ حدود هشتصد میلیون تومان منعقد شده است که قرارداد پیمانکار در این محله تمام شده و نیاز به بررسی و قرارداد جدید است.

یوسفی‌نوید ادامه داد: امروز تمام شهر برای شهرداری حوزه خدماتی است و خدمت به‌طور مساوی در تمام نقاط شهر انجام خواهد گرفت.

وی گفت: بافت فرسوده و محلاتی که تاکنون کمتر از خدمات برخوردار بوده‌اند در اولویت بوده و احیا این محلات در برنامه کاری شهرداری نهاوند قرار دارد که استارت این کار با کلنگ‌زنی پارک صخره‌ای در محله دوخواهران و پارک بادام در شهرک شهید حیدری زده شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 540424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.