لواندوفسکی: حرف های تو خالی مسی ارزش ندارد

دو سال نمایش چشم گیر و درخشان هم باعث نشد که لوا برنده توپ طلایی باشد که حرف و حدیث ها درباره آن هنوز ادامه دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، روبرت لواندوفسکی در رقابت برای کسب جایزه توپ طلای ۲۰۲۱ دوم شد و لیونل مسی در نهایت موفق شد برنده این جایزه شود اما مهاجم لهستانی ناراحتی خود را از برنده نشدن این جایزه نشان داد.

در فصل ۲۰۲۰/۲۱، لواندوفسکی در ۴۰ بازی در تمامی رقابت‌ها، ۴۸ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل داد. او همچنین با بایرن مونیخ قهرمان بوندس‌لیگا، سوپر کاپ DFL، سوپر کاپ یوفا و جام باشگاه‌های جهان شد. در حالی که در طول این رقابت‌ها او در ۱۴ بازی ۱۶ گل بوندس‌لیگا به ثمر رسانده بود. عملکردی تحسین برانگیز که البته برای کسب جایزه توپ طلا کافی نبوده.

البته لواندوفسکی هیچ ابایی از نمایش احساس ناراحتی‌اش درباره عدم کسب توپ طلا ندارد: نمی‌توانم ناراحتی خود را انکار کنم. نمی‌توانم بگویم که خوشحال بودم، برعکس، احساس غم دارم. برای نزدیک شدن به سطح مسی و رقابت با او تلاش زیادی کردم. البته به او و دستاوردهایش احترام زیادی می‌گذارم.

وی افزود: واقعیت این است که من نشان دادم قادر به انجام چه کارهایی هستم و حتی مسی هم ظاهراً صحبتی در حمایت از من انجام داده است. البته من آنچنان مشتاق دریافت جایزه سال ۲۰۲۰ که برگزار نشد، نیستم. با این حال انتظار دارم که مسی صحبت‌های صادقانه انجام دهد و حرف‌های تو خالی زدن برای من ارزشی ندارد.

لیونل مسی پس از مراسم توپ طلا گفته بود که لواندوفسکی شایسته برنده شدن جایزه توپ طلای ۲۰۲۰ بوده و باید این جایزه توسط فرانس فوتبال به وی اهدا شود. این در حالی است که این ستاره آرژانتینی در مراسم د بست سال گذشته، لواندوفسکی را در رای‌های خود در جایگاه سوم قرار داده بود و نشان می‌دهد او واقعاً ناراحت نیست که لوا برنده نشده.

کد خبر 540418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.