قیمت مسکن امروز اصفهان ۱۷ آذر (منطقه ۳ شهری) + جدول

قیمت مسکن در منطقه ۳ شهرداری اصفهان ( خیابان سروش تا پل بزرگمهر) هر متر ۱۴ تا ۳۲ میلیون تومان برای خانه‌های نوساز اعلام شده است، همچنین مبلغ اجاره در این منطقه تا چهار میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلانشهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۱۴ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان سروش تا متری ۳۲ میلیون تومان برای خانه‌ای در احمدآباد می‌رسد.

در لیست آپارتمان‌های نوساز ارائه شده در این منطقه علاوه بر این موارد در یکی از دفاتر مشاور املاکی واقع در خیابان احمد آباد، آپارتمان سه خوابه‌ای با متراژ ۲۹۰ متر واقع در احمد آباد به قیمت هر متر ۳۱ میلیون تومان ارائه شده است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر دفتر مشاور املاکی واقع در خیابان احمد آباد خانه‌ای با قدمت بیش از ۲۵ سال ارائه کرده که در طبقه دوم واقع شده است، قیمت هر متر از این آپارتمان ۲۳۰ متری حدوداً ۲۲ میلیون تومان ارائه شده است و مبلغ نهایی آن را پنج میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند.

همچنین خانه‌ای با قدمت ۱۷ سال واقع در احمدآباد، در یکی از دفاتر مشاور املاک منطقه که بیش از ۵۰ سال است در این منطقه فعالیت می‌کند ارائه شده است که هر متر از آن را به قیمت ۱۵ میلیون تومان می‌فروشند.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی ۱۳۴ متری در احمدآباد ۱۵۰ میلیون تومان رهن و مبلغ سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اجاره است.

همچنین یک واحد مسکونی ۹۰ متری در طوقچی ارائه شده است که مبلغ رهن آن را ۲۰۰ میلیون تومان است. این واحد مسکونی که در طبقه دوم واقع شده و انباری آسانسور ندارد.

به گفته مشاوران املاک منطقه به نظر می‌رسد مالکان در این منطقه تمایل بیشتری به گرفتن رهن دارند به طوری که یک آپارتمان ۲۵۰ متری در احمد آباد به قیمت رهن ۸۰۰ میلیون تومان به دفتر مشاور املاک واقع در همان خیابان سپرده شده است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۱۳۴ متری احمد آباد قیمت اجاره: ماهیانه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان / ‏‬ ۱۵۰ میلیون تومان رهن
۹۰ متری خیابان طوقچی ‏‬ قیمت اجاره: - / ‏‬ ۲۰۰ میلیون تومان رهن
۲۵۰ متری احمد آباد قیمت اجاره: - / ‏‬۸۰۰ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

منطقه قیمت خرید
محدوده احمد آباد (نوساز) متری ۱۴ تا ۳۲ میلیون تومان
محدوده احمد آباد (قدمت ۲۵ سال) متری ۲۲ میلیون تومان
محدوده احمد آباد (قدمت ۱۷ سال) متری ۱۵ میلیون تومان

کد خبر 540410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.