۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
بازگشت آرسنال به روزهای سخت

شکست برابر اورتون بحران زده نشان می‌دهد که آرسنال دوباره روند ضعیفی را آغاز کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، توپچی‌ها روز گذشته در دیداری در چارچوب رقابت‌های لیگ جزیره با نتیجه ۲ بر یک مقابل اورتون متحمل شکست شدند تا روند بسیار خوبی که پیش از این ثبت کرده بودند، تقریباً از یاد برود.

مارتین اودگارد، هافبک نروژی آرسنال نیز معتقد است که تیمش در حال حاضر از نظر روانی دچار مشکل است و به همین دلیل آن‌ها بازی را مقابل اورتون واگذار کردند. اگرچه اودگارد موفق شد یک گل برای توپچی‌ها بزند، اما گل‌های ریچارلیسون و گری باعث شد تا اورتون پس از هشت هفته بالاخره یک برد به دست بیاورد.

در همین حال، آرسنال در حال حاضر دو بازی متوالی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس را باخته و مشخصاً ذهنیت آن‌ها در بهترین شرایط نیست. اودگارد در خصوص باخت تیمش پس از بازی گفت: وقتی یک بر صفر در مسابقه پیش می‌گیرید، می‌ترسید برد را از دست بدهید و به نظر من این همان اشتباهی است که ما مرتکب شدیم.

وی افزود: هدف شما باید به ثمر رساندن گل دوم باشد، اما ما موفق به انجام این کار نشدیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم. قبول شکست کار ساده‌ای نیست اما می‌دانیم که در سطح مورد انتظار نبودیم. باید بهتر در زمین بازی عمل کنیم و وقتی برتری از آن ماست، نباید اجازه دهیم آن‌ها برنامه‌هایشان را در زمین مسابقه پیاده کنند.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال نیز از عملکرد تیمش مقابل صافی‌ها ناامید بود: "بازی تیم در نیمه اول را دوست نداشتم. یکی از معدود دفعاتی که خوب کار کردیم توانستیم به گل برسیم. با این حال در نیمه دوم سعی کردیم کارهای موثرتری در زمین مسابقه انجام دهیم و چهار موقعیت بزرگ داشتیم با این حال نتوانستیم جریان بازی را مدیریت کنیم."

تیم آرتتا در حال حاضر در رده هفتم لیگ برتر است و ۱۲ امتیاز از منچسترسیتی در صدر کمتر دارد. آنها در بازی بعدی خود در روز شنبه میزبان ساوتهمپتون هستند و چهار روز بعد نیز با وستهم دیدار خانگی خواهند داشت.

کد خبر 540376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.