«ول شدگان» در آیین اختتامیه جشنواره خندستان

یکی از اعضای گروه موسیقی «ول شدگان» از اجرای چندقطعه موسیقی توسط این گروه در آیین اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی کمدی خندستان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره بین‌المللی نمایشنامه نویسی کمدی خندستان، «محمد نوبهار» از اعضای گروه موسیقی «ول شدگان» با اعلام این خبر گفت: جشنواره خندستان حال و هوایی کمدی و طنازانه دارد که با سابقه‌ی کاری ما همخوانی دارد چراکه از ابتدای فعالیت این گروه سعی کردیم نگاه متفاوتی به موسیقی سنتی داشته باشیم و شاید بشود نامش را موسیقی طنز هم گذاشت.

وی با بیان اینکه گروه ول شدگان در این مراسم به اجرای چهار یا پنج قطعه موسیقی می‌پردازد، افزود: این اولین اجرای ما بعد از تعطیلی برنامه‌ها در دوران کرونا است. تلاش می‌کنیم که اگر زمان محدود ما اجازه بدهد به اجرای این قطعات بپردازیم و به جز اجرای موسیقی، با مخاطبان حاضر در مراسم نیز ارتباط برقرار کنیم چراکه این مسئله در کنار اجرا اهمیت زیادی برای ما دارد تا منجر به ایجاد احساس نزدیکی با مردم شود و برنامه حالت یک کنسرت موسیقی خشک و خالی را پیدا نکند.

این نوازنده تنبک درباره سابقه گروه سه‌نفره ول شدگان گفت: این گروه از سال ۹۳ فعالیت خود را با حضور مهران فلاحی، بهزاد حسن‌زاده و من که رفقای قدیمی بودیم، آغاز کرد. در ابتدا فکر نمی‌کردیم قصد ادامه کار به صورت جدی را داشته باشیم ولی بعد متوجه شدیم که فضای آثارمان با روحیات ما سازگار است.
او با اشاره به اجراهای قبلی گروه ول شدگان در اصفهان، افزود: قبل از شروع کرونا یک بار در دانشگاه صنعتی اصفهان برنامه اجرا کردیم که آن هم حال و هوایی طنازانه داشت و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

کد خبر 540298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.