دانشجویان موتور محرک و پیشران انقلاب اسلامی هستند

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: جنبش دانشجویی در طول تاریخ ضد استکبار و عدالت‌خواه بوده است.

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص ویژگی‌های دانشجوی انقلابی اظهار کرد: ۱۶ آذرماه سال ۱۳۳۲ دانشجویان این کشور در راه مبارزه با استعمار و استکبار خارجی سه شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند. رهبر کبیر انقلاب اسلامی در طی سخنرانی خود فرمودند: جنبش دانشجویی با عوامل عقب افتادگی مبارزه می‌کند و به عنوان یک قوه عاقله کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت می‌دهد و نسبت به استقلال و آزادی میهن خود حساس است.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) خطاب به دانشجویان فرمودند که "از خشونت پرهیز کنید و با قدرت استقلال و منطق حرکت کنید"، همچنین مقام معظم رهبری نیز بارها فرمودند که جمود و تحجر دو مانع اصلی بر سر راه دانشجویان انقلابی است. رهبر انقلاب دانشجو را یک روشنفکر تمام عیار مسلمان می‌دانند.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی تاکید کرد: جنبش دانشجویی در طول تاریخ ضد استکبار و عدالت‌خواه بوده است، در حال حاضر با توجه به شروع جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران دانشجویان مسئولیت مهم افسران این جنگ را بر عهده دارند.

کنعانی‌مقدم خاطرنشان کرد: فساد ستیزی از جمله مهمترین ویژگی دانشجویان انقلابی است. امروز دانشجویان موتور محرک و پیشران انقلاب اسلامی هستند.

کد خبر 540288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.