جمع‌آوری مشاغل مزاحم در بروجرد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بروجرد گفت: این سازمان طی روزهای اخیر اقداماتی جهت ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به شهروندان انجام داده است.

محمد دارابی در گفت‌‎وگو با خبرنگار ایمنا به اهم فعالیت‌های انجام شده توسط این سازمان اشاره و اظهار کرد: این سازمان طی ماه گذشته پشتیبانی لازم را از شهرداری منطقه یک جهت بارگیری و انتقال لوله‌های سیمانی انجام داده است.

وی افزود: همچنین حفاری مسیر لوله گذاری جدید در خیابان امام حسین (ع) که آغاز شده بود، تداوم پیدا کرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بروجرد به اقدامات انجام شده در حوزه پسماند شهری نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا عملیات حفر ترانشه و دفن پسماندهای شهری در سایت دفن زباله سراب با سرعت در حال انجام است؛ همچنین جمع‌آوری و پاکسازی پسماندهای عمرانی و ساختمانی در شهرک زیبا نبش کوچه شمشاد ۱/ خیابان مدرس نرسیده به میدان دانشگاه و خیابان داور توسط مالکان پس از دریافت اخطار از نیروهای اجرایی سازمان مدیریت پسماند، انجام شد.

دارابی اضافه کرد: جابجایی بلدوزر سازمان عمران و باز آفرینی از در این سازمان تا کارخانه آسفالت کمربندی نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط سازمان پسماند شهرداری است.

وی گفت: این سازمان همچنین مشاغل مزاحم در شهر را که با ایجاد سد معبر تردد شهروندان را در معابر با مشکل مواجه کرده‌اند، جمع‌آوری کرده و به منظور چابک سازی در ارائه خدمات تعمیر ماشین آلات سبک و سنگین ناوگان سازمان نیز توسط واحد تعمیرگاه انجام شده است.

کد خبر 540286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.