اپل واچ SE 2 چه زمانی معرفی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اپل واچ SE 2 همراه با یک مدل مقاوم جدید در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل موفق شد با معرفی ساعت‌های هوشمند بخش عمده‌ای از بازار محصولات پوشیدنی هوشمند را به خود اختصاص دهد. خط تولید ساعت‌های هوشمند اپل برای سال آینده احتمالاً شامل یک مدل به روز شده از اپل واچ SE است که با نام اپل واچ SE2 وارد بازار می‌شود. انتظار می‌رود که اپل سال آینده در کنار ساعت هوشمند SE 2، مدل جدیدی از ساعت هوشمند با طراحی مقاوم را برای ورزشکاران معرفی کند.

اپل واچ SE 2 بر اساس طراحی مدل اصلی این محصول یعنی اپل واچ SE تولید خواهد شد، شرکت اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی مدل SE را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار داد. این محصول بسیار شبیه به اپل واچ استاندارد است، اما از بعضی ویژگی‌های پیشرفته مانند نمایشگر همیشه روشن، حسگر سنجش اکسیژن خون و عملکرد ECG بی‌بهره است.

تا کنون اطلاعات خاصی در مورد مدل جدید اپل واچ SE منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که نسل بعدی این ساعت تفاوت چندانی با مدل کنونی نخواهد داشت. البته انتظار می‌رود که بعضی از ویژگی‌های مربوط به سلامت و تناسب اندام به آن اضافه شود. علاوه بر این، شرکت اپل قصد دارد یک مدل جدید از ساعت هوشمند خود را برای ورزشکاران معرفی کند، این دستگاه قطعاً از طراحی مقاومی برخوردار خواهد بود و ممکن است در برابر ضربه، خط و خش و فرورفتگی مقاومت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر اپل واچ داشته باشد.

کد خبر 540278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.