به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، محمدرضا سبطی با تاکید بر لزوم برند سازی شهر گرگان، اظهار کرد: در پروژههای گردشگری مانند شهربازی مدرن و بازار هفت شهر و در ادامه تله کابین رویکرد ما برندسازی شهر گرگان است.
وی به ضرورت احیای بافت تاریخی اشاره کرد و افزود: گرگان ۱۵۰ هکتار بافت تاریخی دارد و تنها شهری است که بافت تاریخی آن منسجم است و شرایط برای احیای آن وجود دارد.
شهردار گرگان به پروژههای عمرانی در دست اجرا اشاره و خاطرنشان کرد: با بهرهبرداری از پروژههایی که امسال و سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار دارند، ظرفیت اشتغالزایی برای ۱۱ هزار نفر ایجاد خواهد شد.
سبطی ضمن اشاره به رابطه خواهرخواندگی با شهر گوانگژو چین، اظهار کرد: گرگان در مسیر جاده ابریشم قرار دارد و این خود یک ظرفیت برای برند سازی شهر گرگان محسوب میشود.
وی تاکید کرد: تنوع حضور قومیتهای مختلف و بافت تاریخی هویت خاصی برای شهر گرگان ایجاد کرده و در حوزه برند سازی بسیار تأثیرگذار بوده است.
شهردار گرگان در خصوص حمایت از رشته ورزشی بسکتبال آقایان و بانوان نیز گفت: بسکتبال خاستگاه مردمی و اجتماعی باسابقهای دارد و شهرداری بالغ بر ۱۷ سال پیش از این ورزش در سطح ملی حمایت میکند.
نظر شما