جنجال بزرگ در رقابت‌های فرمول یک

مسابقات فرمول یک در عربستان در حالی برگزاری شد که یک تصادف و حادثه بحث برانگیز در آن رخ داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، فرمول یک روز گذشته با حادثه‌ای عجیب و اتفاقی پیش‌بینی نشده همراه بود که باعث شد صحبت‌های بسیاری راجع به آن در رسانه‌ها و فضای مجازی شکل بگیرد.

مسابقات فرمول یک که در حال حاضر در عربستان صعودی پیگیری می‌شود، حادثه‌ای غیرمنتظره را به خود دید، در جریان مسابقه GP عربستان سعودی، لوئیس همیلتون و مکس ورشتاپن ۱۰ ثانیه جریمه شدند، البته این جریمه تأثیری روی موقعیت نهایی راننده هلندی نداشت.

در دور ۳۷، ورشتاپن با حرکتی غیرقانونی از کنار راننده بریتانیایی گذشت. مدیران و کادر تیم ردبول به او دستور دادند که جایگاه را به لوئیس همیلتون بازگرداند و اجازه دهد تا وی به عنوان نفر جلوتر به مسیر ادامه دهد؛ با این حال در جریان جابه‌جایی و تغییر موقعیت، همیلتون نتوانست از ورشتاپن عبور کند و با خودروی ردبول برخورد کرد.

همیلتون پس از مسابقه درباره این سانحه، توضیح داد: متوجه نشدم که چرا به یک‌باره روی ترمز زد. خیلی ناگهانی ترمز گرفت، من پشت سر او بودم و متوجه نشدم که چه اتفاقی در حال رخ دادن است. بعداً متوجه شدم که او قرار بوده به من اجازه دهد تا از کنارش عبور کنم بنابراین شرایط در آن زمان برای من واقعاً گیج کننده بود.

«ورشتاپن» راننده مقصر در تصادف نیز درباره صحنه به وجود آمده اظهار کرد: من تنها می‌خواستم اجازه دهم که همیلتون از کنار من عبور کند. نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد و فقط می‌خواستم سرعتم را کم کنم تا همیلتون از کنار من رد شود.

تنش میان این دو راننده حتی پس از مسابقه نیز وجود داشت و راننده هلندی به محض اتمام مراسم اهدای جام، محل را ترک کرد.

کد خبر 540214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.