چراغ سبز صلاح به انتقال بارسلونا

ستاره مصری انتقال به بارسلونا را کاملاً رد نکرد و باشگاه فعلی خودش را برای پیشنهاد قراردادی سنگین به چالش کشید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، محمد صلاح، مهاجم لیورپول در مصاحبه جدید خود به علاقه باشگاه بارسلونا برای رقم خوردن انتقالش به این تیم پاسخ داد و درباره شرایط و وضعیت تمدید قراردادش با لیورپول نیز صحبت کرد.

ستاره مصری آنفیلد اعتراف کرده که به حضور در انگلستان علاقه مند است و نمی‌خواهد تا حد امکان این کشور را ترک کند. وی در این رابطه گفته است: من و مدیربرنامه‌ام هر دو اعتقاد داریم که حضور در اینجا به نفع ماست و می‌خواهیم در انگلیس بمانیم. البته گاهی تصمیمات خارج از کنترل ما هستند.

وی افزود: من پیش از این چند بار دیگر نیز در شرایط تصمیم‌گیری بوده‌ام اما هر بار تصمیم من ماندن در لیورپول بوده. مدیران باید در نهایت ببینند آیا می‌خواهند من اینجا بمانم یا نه و این موضوعی است که آن‌ها باید حل کنند.

صلاح خاطرنشان کرد: مشکلی برای ماندنم در لیورپول وجود ندارد و فقط باید به توافق برسیم. این مسئله به مدیران بستگی دارد. پیشنهاد مالی آن‌ها نشان می‌دهد که چقدر قدردان شما و تلاش‌های شما هستند. اینکه آیا حاضرند هر کاری انجام دهند تا شما بمانید یا نه. به همین دلیل است که می‌گویم همه چیز به من برنمی گردد.

ستاره لیورپول درباره علاقه باشگاه بارسلونا به انتقالش نیز صحبت کرد: در خبرها خوانده‌ام که ژاوی علاقه‌مند به داشتن من در تیم خود است. صادقانه بگویم این مسئله باعث خوشحالی من است و مفتخرم که تیمی مثل بارسلونا به من علاقه دارد. با این حال در لیورپول خوشحال هستم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

او بار دیگر در پایان صحبت‌هایش درباره باقی ماندن در لیگ جزیره و حضور در جمع لیورپولی‌ها تاکید کرد: در حال حاضر ترجیح می‌دهم در لیگ برتر بمانم. اینجا قوی‌ترین لیگ جهان را دارد و من هم تمایل دارم به کار خودم در لیورپول ادامه دهم.

قرارداد فعلی این بازیکن ۲۹ ساله تا تابستان ۲۰۲۳ اعتبار دارد. طبق گزارش‌ها، پاری سن ژرمن نیز به مهاجم لیورپول علاقه نشان داده است. این باشگاه معتقد است که او جایگزین ایده‌آلی برای کیلیان امباپه خواهد بود، اگر وی در تابستان آینده به رئال مادرید برود.

کد خبر 540166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.