کوادرادو: قصد نداشتم از روی نقطه کرنر گل بزنم!

گلزنی برای یک مدافع کمی نادر اما بسیار خوشحال کننده است، حالا حساب کنید که مدافع یک سوپرگل از روی نقطه کرنر زده باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، شب گذشته در دیدار یوونتوس و جنووا یک گل بی نظیر توسط خوان کوادرادو به ثمر رسید که نه تنها باعث شگفتی حاضران در ورزشگاه شد، بلکه تبدیل به یکی از داغ‌ترین بحث‌های فضای مجازی نیز شد.

کوادرادو در این بازی موفق شد مستقیماً از روی نقطه کرنر گلزنی کند. کمتر کسی تصور می‌کرد که ضربه او به سمت دروازه باشد و حتی بسیاری از بازیکنان یوونتوس نیز در محوطه جریمه حضور داشتند تا بتوانند از فرصت پیش آمده برای زدن ضربه سر استفاده کنند. با این حال کوادرادو ضربه خودش را مستقیماً روانه دروازه کرد.

مدافع کناری یوونتوس اعتراف کرد که قصد نداشته از آن جا دروازه حریف را باز کند: روی تیر نزدیک تر تمرکز کرده بودم و می‌خواستم توپ را آن جا ارسال کنم اما مسیر توپ برخلاف انتظارم بود و دروازه باز شد.

بی شک بازیکن یوونتوس نیز از باز شدن دروازه حریف با ضربه‌ای از روی نقطه کرنر متعجب شده است. او تاکید کرده بود که به هیچ وجه قصد نداشته آن طور به توپ ضربه بزند اما توپ به یک‌باره بالا رفته و تغییر مسیر داده است.

البته این گل، تنها سوپرگل به ثمر رسیده از روی نقطه کرنر در این هفته از مسابقات سری آ نبود و هاکان چالهان اوغلو، بازیکن ترکیه‌ای تیم اینتر نیز پیش‌تر در موفق شده بود از روی کرنر برای تیمش گلزنی کند. اتفاقی که بسیار در فوتبال نادر است، حالا دو بار در یک هفته از رقابت‌های سری آ رخ داده است.

کد خبر 540148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.