افزایش غلظت آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان/کاهش ۳ درجه‌ای دمای هوا

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جوی نسبتاً ناپایدار در سطح استان اصفهان مستقر است. دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه کاهش می‌یابد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً ناپایدار طی ساعات امروز در استان اصفهان، اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق استان آسمان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در اکثر مناطق بارش پراکنده و در نیمه غربی و شمالی بارش‌ها به صورت باران و برف و در گردنه‌ها کولاک برف و مه آلودگی دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: از فردا سه‌شنبه جوی نسبتاً پایدار در سطح استان اصفهان مستقر خواهد شد. با افزایش غلظت آلاینده‌ها در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی کاهش کیفیت هوا و دید افقی در ساعات اولیه روز پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق یک تا سه درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۱۷ و یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

هنرمند ادامه داد: خور و بیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و فرودگاه شهید بهشتی با دمای هشت درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 540147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.