ترین‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال + فیلم

در هفته‌ای که تیم‌های کرمانی پیروزی‌های پر گلی را برابر اصفهانی‌ها جشن گرفتند، ترین‌های هفته را هم از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی تهران و پیروزی پرگل تیم‌های کرمانی مقابل اصفهانی‌ها همراه بود تا تنور رقابت در بالای جدول شعله‌ورتر شود.

نتایج هفته هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

گل گهر سیرجان ۴ - سپاهان ۲

هوادار صفر- نفت مسجد سلیمان صفر

صنعت نفت آبادان صفر - پیکان صفر

استقلال صفر - پرسپولیس صفر

نساجی ۲ - شهرخودرو صفر

ذوب آهن صفر - مس رفسنجان ۳

فجرسپاسی یک - فولاد یک

تراکتور صفر - آلومینیوم ۲

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال:

بازی هفته: گل گهر ۴ - سپاهان ۲

بر خلاف دربی تهران که تقریباً همزمان با دیدار گل گهر و سپاهان برگزار می‌شد، مصاف تیم‌های اول و سوم جدول بسیار دیدنی و مهیج دنبال شد و قطعاً زیباترین بازی فصل تا این هفته بود. دیداری که با گل آغاز شد، با گل ادامه پیدا کرد و با گل به پایان رسید و در نهایت تیم صدرنشین در سیرجان شکست خورد تا سه امتیاز و صدر جدول تقدیم به تیم برنده شود.

تیم هفته: گل گهر

گل گهر با برتری پر گل برابر سپاهان که تا پیش از این هفته صدرنشین بود موفق شد جایگاه این تیم را تصرف کند. شاگردان قلعه نویی بدون شک بهترین تیم هفته بودند هرچند اشتباهات داوری نیز در خلق پیروزی پر گل گل گهر نقش داشت.

سرمربی هفته: امیر قلعه نویی (گل گهر)

امیر قلعه نویی نشان داد همچنان دود از کنده بلند می‌شود و با آنالیز خوبی که از سپاهان داشت، برد مهمی را برابر این تیم کسب کرد. گل گهر پس از اینکه از مهمان پیش افتاد، هوشمندانه عقب کشید و در ضد حملات کار سپاهان را تمام کرد، البته در این میان بخت هم با شاگردان قلعه نویی همراه بود که پنالتی‌های سپاهان یا گل نشد یا توسط داور گرفته نشد.

دروازه‌بان هفته: محسن فروزان (گل گهر)

محسن فروزان هر چند دو گل از سپاهان دریافت کرد اما در حساس‌ترین مقطع بازی در زمانی که شهریار مغانلو می‌رفت تا از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند، پنالتی شهریار را مهار کرد تا گل گهر در بازی بماند و چند دقیقه بعد گل دوم را هم به ثمر برساند. او چندین مهار خوب هم در طول بازی داشت و بدون شک بهترین دروازه‌بان هفته بود.

مدافع هفته: دانیال اسماعیلی‌فر (سپاهان)

دفاع راست سپاهان با دو گلی که برابر گل گهر به ثمر رساند حالا با سه گل و سه پاس گل تأثیرگذارترین بازیکن لیگ لقب گرفته است. او در دیدار برابر گل گهر یک پنالتی هم گرفت که اگر گل می‌شد به کلی روند بازی تغییر می‌کرد. اسماعیلی‌فر با این نمایش بدون شک مستحق دعوت به تیم ملی است.

هافبک هفته: مهدی تیکدری (گل گهر)

بهترین بازیکن حساس‌ترین بازی هفته مهدی تیکدری بود؛ کسی که گل‌های دوم و سوم تیمش را به زیبایی به ثمر رساند. علاوه بر این او یک پاس کلیدی و دو دریبل موفق ثبت کرد و دو بار توپ سپاهانی‌ها را قطع کرد تا با نمره ۵۵.۸ از متریکا بهترین هافبک هفته لقب بگیرد. علاوه بر او محسن آذرباد، هافبک مس رفسنجان نیز دیگر هافبک تأثیرگذار هفته بود.

مهاجم هفته: گادوین منشأ (مس رفسنجان)

دو گل گادوین منشأ، مهاجم مس رفسنجان مقابل ذوب‌آهن حالا او را با پنج گل در رده نخست بهترین گلزنان لیگ قرار داده است. منشأ در هفته‌ای که ۶ تیم لیگ گلی نزدند به تنهایی دو گل برای مس به ثمر رساند و به همراه آذرباد نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.

گل هفته: محمد امین اسدی (آلومینیوم)

گل دوم آلومینیوم به تراکتور که از زاویه نسبتاً بسته به ثمر رسید و تا حدودی برتری این تیم را در زمین میزبان مسجل کرد زیباترین گل هفته بود. آلومینیوم نیز با این سه امتیاز تا رده سوم بالا آمد و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر از صدرنشینی باز مانده است.

کد خبر 540106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.