جایزه بهترین فیلمبرداری بالیوود ۲۰۲۱ به یک ایرانی رسید

مدیرفیلمبرداری فیلم سینمایی «مالیخولیا» در دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بالیوود» ۲۰۲۱ در کشور هندوستان، جایزه بهترین فیلمبرداری را از آنِ خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیلم سینمایی «مالیخولیا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «مرتضی آتش زمزم» و با فیلمبرداری حسن اصلانی و مدیریت فیلمبرداری تورج اصلانی در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، به نمایندگی از سینمای ایران در بخش رقابتی دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بالیوود» در کشور هندوستان روی پرده رفت و جایزه بهترین فیلمبرداری و لوح تقدیر این رویداد معتبر سینمایی به تورج اصلانی سینماگر خلاق و نوگرای ایرانی اهدا شد.

«آشوک رین» کارگردان و منتقد سینما از هندوستان به عنوان رئیس هیئت داوران دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بالیوود» شرکت داشت، همچنین «آشوک میش را» فیلمنامه‌نویسی و استاد دانشگاه از هندوستان، «آمیت رای» کارگردان از هندوستان، «توقیر احمد» بازیگر و کارگردان از بنگلادش و «ماریان بورگو» بازیگر از کشور فرانسه نیز دیگر اعضای هیئت داوران دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بالیوود» بوده‌اند.

دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «بالیوود» در بخش‌های مختلف رقابتی و غیرقابتی و با ارزیابی آثار سینمایی، مستند، کوتاه، فیلمنامه، موزیک ویدئو و فیلم‌های هندی از سینماگران کشورهای جهان به صورت آنلاین در شهر بمبئی در کشور هندوستان برگزار شد.

کد خبر 540073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.