سارقان برای سرقت خودروهای لوکس از ایرتگ اپل استفاده می‌کنند

سارقان کانادایی برای نشانه گذاری خودروهای گرن قیمت و ردیابی آن‌ها از ایرتگ اپل استفاده می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گروهی از سارقان کانادایی از روش جدیدی برای ردیابی و سرقت وسایل گران‌قیمت استفاده می‌کنند، آن‌ها ایرتگ اپل را در بخشی از خودروهای گران قیمت پارک شده در مناطق پرتردد قرار می‌دهند که صاحب آن متوجه نشود. سپس با استفاده از ردیاب، محل سکونت صاحب خودرو را متوجه می‌شوند و در زمان مناسب اقدام به سرقت وسیله مورد نظر می‌کنند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که سارقان با استفاده از پیچ گوشتی از در راننده یا سرنشین وارد خودرو می‌شوند، سپس از دستگاه عیب یابی الکترونیکی استفاده می‌کنند و تنظیمات را به گونه‌ای تغییر می‌دهند تا خودرو بتواند کلید دیگری را بپذیرد، پس از آن سارقان سوار خودرو می‌شوند و فرار می‌کنند.

توصیه شده است که افراد قفلی بر درگاه داده قرار دهند تا مانع دسترسی سارقان به پورت کامپیوتر برای برنامه ریزی دوباره کلیدها شود. پلیس استفاده از نظارت تصویری خانگی را پیشنهاد می‌کند، البته باید مطمئن شوید که دوربین برای نظارت بر خودروی شما در روز و شب تنظیم شده است، سپس افراد باید در صورت مشاهده موارد مشکوک با پلیس تماس بگیرند.

ایرتگ اپل که برای ردیابی مواردی مانند کلید، کیف پول، دوچرخه، حیوان خانگی و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد ممکن است به یکی از پولسازترین محصولات شرکت اپل تبدیل شود. قیمت هر کدام از ایرتگ‌ها ۲۹ دلار و بسته چهارتایی آن ۹۹ دلار خواهد بود.

کد خبر 540054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.