لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و احتمال کولاک در گردنه‌های کوهستانی، به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی استان ضروری است.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طبق پیش‌بینی هواشناسی تا اواخر امروز شاهد بارش باران در مناطق غرب و شمال استان خواهیم بود که منجر به لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید به ویژه در گذرگاه‌های کوهستانی می‌شود.

وی افزود: بر این اساس به همه رانندگانی که در حال تردد در محورهای شمالی و غربی استان هستند و یا قصد تردد در این محورها را دارند توصیه می‌شود با احتیاط کامل و رعایت سرعت مطمئنه حرکت کرده و حتماً فاصله طولی خودروی خود با خودروی جلویی را حفظ کنند و در صورت بروز نقص فنی خودرو از تردد به این مناطق خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به پیش‌بینی کارشناسان اداره هواشناسی استان مبنی بر احتمال کولاک برف در گردنه‌های کوهستانی و کاهش دید در گذرگاه‌های کوهستانی استان گفت: رانندگان باید هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی استان احتیاط لازم را به عمل آورده و حتماً تجهیزات زمستانی نظیر زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

کد خبر 540052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.