رفع نقاط حادثه‌خیز دغدغه اصلی مسئولان بزرک است

رئیس شورای اسلامی شهر برزک با بیان اینکه دغدغه اصلی مسئولان این شهرستان رفع نقاط حادثه‌خیز بوده است، گفت: هم اکنون آسفالت جاده کاشان_برزک نیاز به ۱۰۰۰ تن قیر دارد که امیدواریم با توجه به شرایط جوی هر چه زودتر اختصاص یابد تا قبل از برودت بیشتر سرما محور کاشان_برزک و بالعکس دو بانده و آسفالت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مهرانفر در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان، راهدارخانه برزک را یکی از مطالبات به حق مردم دانست که نیاز است در کارگروه مربوطه پیگیری شود و اقدامات لازم در زمینه بهره برداری آن انجام شود.

وی با اشاره به نداشتن اورژانس جاده‌ای و کمبود آمبولانس، بهورز و پزشک در بخش برزک گفت: این محرومیت منطقه تا کنون جان بسیاری از همشهریان را گرفته که امیدواریم در این زمینه چاره اندیشی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر برزک با اشاره به آغاز فصل زمستان و افزایش نزولات جوی، تصریح کرد: لایروبی و دیواره چینی رودخانه‌ها از اولویت‌های منطقه است که باید به آن پرداخته شود.

وی کمبود فضای آموزشی و معلم با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه را مورد تأیید قرار دارد و از رئیس آموزش و پرورش درخواست کرد: تا با استفاده از ظرفیت‌های منطقه این کمبود را جبران کند.

مهرانفر با اشاره به شرایط کرونایی موجود در کشور و آموزش‌های مجازی درخواست فیبر نوری برای دریافت اینترنت بهتر و احداث ساختمان اداره برق را از دیگر مطالبات مردمی در منطقه برزک دانست و از مسئولان منطقه خواست تا در این حوزه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

رتبه برتر چاقی مردم کاشان در کشور

«علی اکبر مرتضایی» فرماندار ویژه کاشان نیز در شورای اداری شهرستان کاشان اظهار کرد: رتبه برتر چاقی مردم کاشان در کشور لزوم توجه بیشتر به ورزش را به ویژه برای کارمندان دستگاه دو چندان می‌کند.

وی با بیان اینکه در شهرستان هیچ دستگاه دولتی اجازه ندارد از دستگاه دولتی دیگری در مرجع قضائی شهرستان شکایت کند چون این موضوع وجاهت قانونی ندارد، افزود: هر مشکل و اختلاف نظری در بین ادارات و دستگاه‌ها در شهرستان باید ابتدا در فرمانداری مطرح و در صورتی که به هر دلیل برطرف نشد در استان و سپس در وزارت خانه مربوطه مطرح شود چون اغلب مشکلات به دلیل پاره‌ای سو تفاهم‌ها رخ می‌دهد که به راحتی قابل رفع است.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به دو مشکل تاکسی‌های مسافربر و سایت اداری بخش برزک گفت: با تلاش‌های انجام شده در وزارت کشور و رایزنی با مقام عالی وزارت و معاون عمرانی وزیر در دولت سابق و فعلی، این مشکلات برطرف شده است.

وی با اشاره به برخی اعتراضات مردم این بخش در خصوص پرداخت آب بها، تصریح کرد: کارگروهی با حضور امام جمعه، نیروی انتظامی، رئیس شورای اسلامی شهر، کارشناس آب و فاضلاب و نماینده فرمانداری تشکیل شده و در صورت نبودن صراحت در قانون با این اعتراضات به صورت موردی رسیدگی و تصمیم گیری کنند.

مرتضایی با اشاره به ایجاد باغ‌موزه دفاع مقدس در شهرستان گفت: با تلاش‌های انجام شده در شورای برنامه ریزی استان و با مساعدت استاندار اصفهان احداث این باغ موزه در شهرستان کاشان به مرحله اجرایی رسیده و پس از مراحل قانونی عملیاتی خواهد شد.

وی هدف خود از حضور در بخش‌های مختلف شهرستان را از طرفی بررسی و اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته و از سوی دیگر بررسی و اولویت بندی مشکلات و معضلات مهمی که رفع آنها نیاز به زمان بیشتری دارد، دانست.

فرماندار به اهمیت ملاقات چهره به چهره مدیران شهرستان با مردم ‏در روزهای دوشنبه هر هفته موسوم به دوشنبه‌های مردمی تاکید کرد و ضمن تاکید بر تداوم این قبیل نشست‌ها، آن را مایه امیدواری مردم دانست.

مرتضایی موضوع واکسیناسیون را از مهمترین برنامه‌های شهرستان دانست و تاکید کرد: تمام مدیران موظف هستند نسبت به تشکیل پرونده سلامت برای کارمندان اقدام کنند.

نیاز ۱۰۰۰ تن قیر جهت آسفالت جاده کاشان - برزک

بخشدار برزک نیز در این جلسه از نیاز یک‌هزار تن قیر برای آسفالت جاده برزک خبر داد و گفت: جهت آسفالت جاده کاشان - برزک ۱۰۰۰ تن قیر نیاز داریم که امیدواریم با توجه به شرایط آب و هوایی و خطر جاده‌ای هر چه زودتر این قیر فراهم شود.

وی ضمن قدردانی از مسئولان مربوطه در خصوص پیگیری‌ها مصوبات جلسه قبلی افزود: اصلاحیه منطقه حفاظت شده، تصفیه فاضلاب گلاب‌گیری، رفع مشکلات سرمایه گذاری در حوزه صنعت، رفع صدور مجوزهای دام گاه‌ها و دامداری پنج هزار رأسی، طرح اجرایی کردن باند دوم جاده نیز از دیگر مطالبات بخش برزک است که امیدواریم مورد توجه قرار گرفته و مرتفع شود.

کد خبر 540033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.