اعتراض تیم ذوب آهن به قضاوت کوپال ناظمی

باشگاه ذوب آهن با انتشار بیانیه ای نسبت به قضاوت داور بازی با مس رفسنجان معترض شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ذوب آهن در هفته هشتم لیگ برتر در نتیجه‌ای دور از انتظار بازی را با سه گل به حریف رفسنجانی خود واگذار کرد. در این مسابقه کوپال ناظمی داور مسابقه در برخی صحنه‌ها پر اشتباه ظاهر شد و قضاوت خوبی نداشت. به اعتقاد برخی کارشناسان این داور یک پنالتی قطعی را برای گاندو ها نگرفت و در همین خصوص صدای اعتراض تیم ذوب آهن را بالا برد.

ساعاتی پس از این دیدار باشگاه ذوب آهن با انتشار بیانیه‌ای نسبت به قضاوت این داور شدیداً معترض شد. در این بیانیه آمده است:

علی رغم همه فریادها و درخواست‌هایی که در فصل گذشته نسبت به نحوه قضاوت دیدارهای ذوب آهن نمودیم و با ۱۶ امتیاز از دست رفته، هواداران عزیز و ما زجرها کشیدیم ظاهراً آنچه به جایی نرسد فریاد است!
این دایره اشتباهات را سرِ باز ایستادن نیست، مشکلات داوری در هشتمین هفته لیگ گویی تمامیت فوتبال اصفهان را نشانه گرفته است، اغماض فاحش در دیدار ذوب آهن و مس رفسنجان بر خطای آشکار پنالتی بازیکن مس رفسنجان بر روی بازیکن ذوب آهن و خطایی که منجر به پاس گل، تیم مس قبل از گل سوم گردید به راحتی روال بازی را عوض نمود. این را ما نمی‌گوییم بلکه همه کارشناسان داوری میگویند. چه کسی پاسخگویی زحمات و هزینه‌های باشگاه هاست.
چرا کمک داوری که از صبح به علت بیماری در بیمارستان بوده است باید در قضاوت دیدار نقش آفرینی کند. چرا داور چهارم به جای کمک به روند صحیح داوری، نقش ناظم مدرسه را ایفا می‌کند و ده‌ها چرای دیگر، که ظاهراً پاسخگویی ندارد.

تا انتهای لیگ ۲۲ هفته باقی است برای چندمین بار از متولیان محترم فوتبال کشور درخواست می‌نمائیم که نسبت به نحوهٔ قضاوت دیدارهای پیش رو ی لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور دقت نظر بیشتری بنمایند تا طی مسیر پر مرارت باشگاه داری برای تیم‌های که علیرغم همه سختی‌ها مظلومانه ایستادگی نموده و چراغ فوتبال کشور را روشن نگاه داشته‌اند آسان‌تر گردد.

کد خبر 540022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.