درخواست جمهوری چک از مردم برای ملحق شدن به کادر درمان

صلیب سرخ جمهوری چک دوره‌های پرستاری اولیه رایگان را برای افرادی ارائه می‌دهد که قصد دارند در دوران کرونا در بیمارستان‌ها داوطلب شوند؛ دولت چک برای کاهش فشار بر کادر درمان از داوطلبان خواسته است که به سیستم بهداشت ملحق شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرداری پراگ با همکاری صلیب سرخ جمهوری چک از عموم مردم درخواست کرده که داوطلب شوند و به کمک کارکنان مراقبت‌های بهداشتی بیایند. علاوه بر این، از پزشکان عمومی کلینیک‌های سرپایی درخواست شده است تا در مبارزه با کووید ۱۹ بیشتر مشارکت کنند.

شهرداری این اطلاعیه را در روز سوم دسامبر پس از به اشتراک گذاشتن این حقیقت اعلام کرد که سرعت انتشار ویروس کاهش نیافته و امکانات مراقبت‌های بهداشتی رو به اتمام است. بدتر از آن، شهردار پراگ اعلام کرد که مسئولان پیش‌بینی می‌کنند بیمارستان‌ها در نیمه دوم دسامبر به ۳۰۰ پزشک‌یار نیاز داشته باشد و به همین دلیل، مراکز بهداشتی و درمانی پایتخت به کمک فوری نیاز دارند.

درخواست جمهوری چک از مردم برای ملحق شدن به کادر درمان

پیش‌بینی می‌شود که بزرگ‌ترین بحران این کشور در تعطیلات کریسمس رخ بدهد؛ بنابراین، مسئولان شهری از افرادی که حتی دوره‌های پرستاری پایه رایگان صلیب سرخ چک را گذرانده‌اند، درخواست کرده‌اند که به سیستم بهداشت کشور ملحق شوند تا از فشار بر کادر درمان کاسته شود.

در دوره‌های صلیب سرخ، می‌توان مهارت‌های اساسی پرستاری را یاد گرفت که به افراد اجازه می‌دهد از افراد بیمار مراقبت کنند. پس از دریافت آموزش، داوطلبان می‌توانند با کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها، بار تحمیلی کووید ۱۹ بر سیستم مراقبت‌های بهداشتی را کاهش دهند.

از سال ۲۰۲۰، صلیب سرخ چک بیش از سه هزار داوطلب در پایتخت و پنج هزار داوطلب در کل کشور را آموزش داده است. از این پنج هزار کارآموز، بیش از ۲ هزار نفر به مراقبت از بیماران پرداخته‌اند. چک در دوم دسامبر، ۲۱ هزار و ۲۰۵ مورد جدید را ثبت کرد.

درخواست جمهوری چک از مردم برای ملحق شدن به کادر درمان

کد خبر 539946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.