۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
وقایع عجیب و غریب این هفته

دانشمندان بقایای یک ماموت بسیار قدیمی را کف یک اقیانوس در آمریکای شمالی کشف کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در این هفته گزارش‌هایی مبنی بر وقایع عجیب و غریب منتشر شده است. برای نمونه، یک غاز خاکستری رنگ در چین یک جفت تخم گذاشته است که حاوی زرده سیاه بودند، محققان پس از مشاهده ویدئوهای این حیوان نظریه‌هایی در مورد تخم‌های رنگی آن ارائه کردند. علاوه بر این، صدها سار مرده در اسپانیا ناگهان از آسمان رها شدند و بر محوطه یک بیمارستان فرود آمدند، محققان تعدادی از این پرنده‌ها را جمع‌آوری کردند تا دلیل بروز این اتفاق ناگوار مشخص شود.

گروهی از دانشمندان که در یک کشتی تحقیقاتی در اعماق دریاها در آمریکای شمالی بودند قسمت‌هایی از عاج یک ماموت بسیار قدیمی را کشف کردند. آن‌ها تخمین زدند که قدمت این عاج که در عمق ۱۰ هزار فوتی آب‌ها کشف شده است؛ ۱۰۰ هزار سال است، انتظار می‌رود که DNA این عاج اطلاعات مفیدی در مورد ماموت‌ها در اختیار دانشمندان قرار دهد.

اتفاق عجیبی در فیلیپین رخ داد، به طوری که یک تمساح در جشن تولید ۶۸ سالگی یک مرد به وی حمله کرد. این مرد یک تمساح در یک استخر کوچک آب مشاهده کرد و تصور کرد که یک مجسمه است، سپس تصمیم گرفت به آن نزدیک شود و یک عکس سلفی بگیرد. متأسفانه تمساح به او حمله کرد، اما مرد توانست خود را نجات دهد و فرار کند؛ البته بازوی وی به شدت آسیب دید.

کد خبر 539912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.