علی‌نژاد: انجام تبلیغات محیطی از سوی پرسپولیس هنوز رسمی نشده است

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از برگزاری جلسات متعدد توافق شد، تبلیغات محیطی را به طور رسمی باشگاه استقلال انجام دهد البته برای پرسپولیس هنوز به طور رسمی داده نشده است.

به گزارش ایمنا، مهدی علی‌نژاد امروز یکشنبه در حاشیه تجلیل از مدیر برتر اخلاق ورزش کشور در جمع خبرنگاران درباره تبلیغات محیطی در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: این مطالبه جدیدی بود که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مطرح کردند که تبلیغات را خود انجام دهند و سهم سازمان لیگ را خودشان بپردازند.

وی ادامه داد: به همین منظور جلسات متعددی برگزار و در نهایت توافق شد تا تبلیغات به طور رسمی باشگاه استقلال انجام دهد البته برای پرسپولیس هنوز به طور رسمی واگذار نشده است.

علی‌نژاد درباره انتخاب مدیرعامل پرسپولیس گفت: مجمع باید تصمیم بگیرد و به زودی تصمیم می‌گیرد.

معاون وزیر ورزش درباره تعویق زمان انتخابات کمیته المپیک گفت: درخواست باید در هیأت اجرایی کمیته المپیک مطرح شود و هر تصمیمی که این هیأت بگیرد ما استقبال می‌کنیم.

وی همچنین در خصوص مراسم تجلیل «مهین فرهادی‌زاد» به عنوان مدیر برتر کشور نیز گفت: اگر ایستادگی‌ها و پشت کار زنان در دهه ۶۰ نبود امروز این موفقیت‌ها در ورزش اتفاق نمی‌افتاد.

علی‌نژاد ادامه داد: زنان مدیر ورزش که در دهه ۶۰ ورزش زنان را در کشور پایه‌گذاری کردند در محدوده جغرافیایی ایران نبوده بلکه در دنیای جهان اسلام هم با حجاب درخشیدند. امیدواریم جامعه ورزش در آینده از تجربیات بزرگان ورزش زن ایران استفاده کنند.

علی‌نژاد درباره انتخاب مجامع فدراسیون‌ها و صلاحیت نامزدها گفت: صلاحیت‌ها به طور کامل اعلام نشده است و برای اینکه شرایط تبلیغاتی یکسان باشد، بعداً اسامی را اعلام می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش درباره شرایط فدراسیون ژیمناستیک افزود: اتفاقاتی افتاد و بعضی افراد که برای ما ناآشنا نیستند موضوعاتی را به مراجع بین‌المللی انتقال دادند و حساسیت کار بالا گرفت. با هماهنگی کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع که رکن اساسی هستند، در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد. همین طور از برخی اعضای مجمع نامه‌هایی برای مجمع فوق‌العاده دریافت کردیم. منتظر هستیم با ارزیابی از درخواست‌ها اقدامات بعدی را انجام دهیم.

منبع: ایرنا
کد خبر 539901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.