جوانان، انقلاب را یاری کنید

شهید حسن محبوبی در قسمتی از وصیت نامه خود آورده است: امروز احساس می‌کنم که دوباره جریان کربلا تکرار شده و حسین زمان، خمینی روح‌الله "هل من ناصر ینصرنی" را فریاد می‌زند آیا می‌شود جواب فرزند زهرا را نداد؟.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «شهید» شاهد شهود عرفانی شده و نقش خوبی‌ها را در چهارفصل گیتی نمایان کرده است. او چشم ستارگان آسمان را روشن و ققنوس هشت جنت در هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشوده و فرشتگان را نوازشگر روح ناب خود کرده است.

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته‌اند که «وصیت نامه شهدا را بخوانید…» این توصیه در کلام گهربار حضرت امام خمینی (ره) نیز دیده می‌شود. در این مجال فرصتی دست داده تا مروری داشته باشیم بر گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدا:

وصیت‌نامه «شهید حسن محبوبی»

"امروز تمام کفر جهانی بر علیه اسلام برخواسته‌اند. اکنون اسلام نیاز به آبیاری دارد و تنها با خون ما جوانان به ثمر خواهد رسید. از شما برادران عزیز می‌خواهم که این انقلاب را یاری کنید. ای ملت مسلمانان امام را تنها نگذارید و روحانیت اصیل را که سرمنشاء تمام کارهای ما می‌باشند از خود جدا نسازید و از جوانان منحرف می‌خواهم که به دامان اسلام بیایند اگر می‌خواهند خوشبخت شوند.

اینک که به یاری خدا به جبهه آمدم نه برای انتقام بلکه به منظور احیای دینم و تداوم انقلابم و امنیت میهنم پای در پوتین می‌کنم و خدا را به یاری می‌طلبم و از او می‌خواهم که مرا هدایت کند. من راهم را شناختم و دنبالش رفتم و خوشحالم. من امروز احساس می‌کنم که دوباره جریان کربلا تکرار شده و حسین زمان، خمینی روح‌الله "هل من ناصر ینصرنی" را فریاد می‌زند، آیا می‌شود جواب فرزند زهرا را نداد؟. پدر و مادرم خدا را شکر کنید که ثمره زندگیتان در راه حق شهید شد نه در راه‌های ضلالت و گمراهی.

والسلام "

کد خبر 539853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.