مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy A13+ قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مؤلفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی سامسونگ Galaxy A13 می‌تواند علاقمندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک گوشی ازسری گوشی‌های گلکسی سامسونگ که Galaxy A13 نام دارد و قیمت آن هنوز به درستی مشخص نیست. گوشی Galaxy A13 در دو دسامبر ۲۰۲۱ معرفی و در سه دسامبر عرضه شده است.

طراحی گوشی گلکسی A13 5G

ابعاد این گوشی ۱۶۴.۵* ۷۶.۵*۸.۸ میلی‌متر و وزن آن حدود ۱۹۵ گرم است و جلوی این گوشی شیشه‌ای، پشت پلاستیکی، فریم نیز پلاستیکی است، همچنین به صورت تک سیم کارت و دو سیم کارت عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A13 در دو نسخه 4G و 5G رونمایی شده است. اطلاعات منتشر شده حاکی از این است که گوشی سامسونگ Galaxy A13 در دو مدل SM-A136U و SM-A136U1 عرضه می‌شود.

نمایشگر گوشی Galaxy A13 5G

گوشی سامسونگ Galaxy A13 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴۸ اینچی LCD با رزولوشن +FHD است.

دوربین گوشی Galaxy A13 5G

یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی آن قرار خواهد گرفت که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. گلکسی A13 5G از حسگر ISOCELL JN1 50MP سامسونگ در دوربین اصلی استفاده خواهد کرد.

اسپیکر Galaxy A13 5G

گوشی مذکور دارای یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و بلندگوی گریل در قسمت پایین آن است، کلید پاور و دکمه‌های تنظیم صدا نیز در لبه سمت راست آن تعبیه شده است.

باتری Galaxy A13 5G

انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد. این محصول به منظور شارژ شدن به پورت USB Type-C مجهز شده است و از فناوری شارژ سریع ۱۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار گوشی Galaxy A13 5G

سیستم عامل این گوشی بر پایه اندروید ۱۱ است.

سخت افزار گوشی Galaxy A13 5G

گوشی سامسونگ Galaxy A13 5G به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 700 SoC مجهز خواهد شد و با چهار یا شش گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه می‌شود.

گلکسی A13 5G در آزمون تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ، ۴۶۵ امتیاز و در آزمون چندهسته‌ای یک هزار و ۱۰۶ امتیاز کسب کرده است. در اطلاعات درج‌شده در بخش تراشه، کد ARM MT6833V دیده می‌شود. کد مذکور همان تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک است که با چهار گیگابایت رم همراه شده است و قدرت نرم‌افزاری این گوشی سامسونگ را اندروید ۱۱ تأمین خواهد کرد.

قیمت گوشی گلکسی A13 5G

بر اساس بررسی‌های انجام شده، در زمان انتشار این مطلب گوشی گلکسی A13 5G سامسونگ هم اکنون در فروشگاه‌های اینترنتی موجود نیست، اما احتمالاً گلکسی A13 5G با قیمتی در حدود ۲۲۰ یورو به فروش برسد.

کد خبر 539747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.