برگزاری جنگ شاد معنوی در بیمارستان امام حسین(ع)

معاون تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تا پایان سال جاری حداقل ۱۲ جلسه اجرای جُنگ شاد معنوی از طریق مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات در بیمارستان امام حسین (ع) برای کودکان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام در دیدار با رئیس بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین (ع) اظهار کرد: بدون توجه به بعد معنوی، نمی‌توان جسم و روان انسان را به خوبی شناخت و برای سلامت آن برنامه‌ریزی منسجمی داشت.

وی با بیان اینکه شادمانی معنوی، امید و اعتماد برای انسان به همراه می‌آورد، افزود: اسلام شادی عبث را تأیید نمی‌کند، بلکه شادی سازنده که در جهت اهداف الهی باشد را می‌پذیرد و شادکامی می‌تواند انسان را برای ادامه زندگی امیدوارتر کند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان بابیان اینکه شادمانی از هیجانات بنیادی انسان است که نقش مؤثر و تعیین‌کننده‌ای در تأمین سلامت فرد و در ادامه برای جامعه به همراه دارد، تصریح کرد: به منظور هماهنگی و تبادل نظر برای برگزاری برنامه‌های شاد معنوی برای کودکان بستری در بیمارستان امام حسین (ع) با دکتر مهرداد معمارزاده، رئیس این بیمارستان تبادل نظر انجام شد.

حجت الاسلام حامد اهتمام گفت: در این جلسه نسبت به تأمین سلامت معنوی و روحی کودکان بیماران تاکید و توافق شد که تا پایان سال جاری حداقل ۱۲ جلسه اجرای جنگ شاد معنوی از طریق اعزام مبلغان تخصصی کودک و نوجوان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در این بیمارستان انجام شود.

در بخش دیگری از این دیدار، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان و رئیس اداره اعزام تخصصی و تشکل‌های تبلیغی و جمعی از مبلغان تخصصی کودک و نوجوان این دفتر از کودکان بستری در این بیمارستان عیادت کرده و با اجرای برنامه‌های ویژه، لحظات فرح بخشی برای آنها به وجود آمد.

کد خبر 539723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.