احداث ۱۵ هزار مترمربع فضای سبز در ناحیه ویژه سنندج

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج گفت: از ابتدای سال‌جاری و در راستای توسعه سرانه فضای سبز و همچنین ارتقاء سطح سیما و منظر ۱۵ هزار مترمربع فضای سبز در شهرک بهاران احداث شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، عابدین لطفی با اشاره به آمار احداث فضای سبز ناحیه بهاران از ابتدای امسال، اظهار کرد: با توجه به نقش فضای سبز در ارتقا کیفیت زیست محیطی، ارتقا سطح نشاط اجتماعی و همچنین مکانی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان؛ در چند سال اخیر توسعه سرانه فضای سبز یکی از اولویت‌های کاری این ناحیه بوده است.

وی افزود: در همین راستا و با برنامه‌ریزی صورت گرفته از ابتدای سال جاری عملیات احداث حریم سبز در چندین معبر اصلی شهرک بهاران اجرا شد.

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج‌ از احداث ۱۵ هزار مترمربع فضای سبز در ناحیه ویژه بهاران از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و خاطرنشان کرد: احداث ۴۲۰۰ مترمربع حریم سبز بلوار پیروزی حدفاصل میدان شهید برهان عالی تا ورودی مسکن مهر، احداث ۲۳۰۰ مترمربع حریم سبز از سه راه پاوان تا ورودی خیابان بوستان و احداث حریم سبز بلوار ۲۹ اسفند به متراژ دو هزار مترمربع از جمله فضاهای سبز احداث شده در سال جاری در ناحیه بهاران است.

وی ادامه داد: احداث ۱۵۰۰ مترمربع فضای سبز در ویلا شهر سه راه آگاهی و ۱۲۰۰ مترمربع فضای سبز داخل محدوده مرزبانی هم از دیگر اقدامات این ناحیه در راستای احداث فضای سبز است.

لطفی تصریح کرد: فضای سبز ابتدای ورودی بهاران ۲/۱۷ محله بهارستان جنب آرامستان به متراژ ۲ هزار مترمربع و احداث ۱۶۰۰ مترمربع حریم سبز ابتدای ورودی زیباشهر هم از دیگر پروژه‌های در حال اجرا این شهرداری در راستای توسعه سرانه فضای سبز است.

کد خبر 539697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.