تغییرات همیشه در تیم خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: خط دفاعی را تا حد زیادی شکل دادیم، برای خط میانی و حمله نیز یک پروسه زمان دار نیاز داریم که آن را به شکل واقعی برسانیم. سعی می‌کنیم در تمرینات آینده بیشتر کار کنیم تا خط حمله بهتر کار کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سولدو در کنفرانس خبری قبل از بازی با آلومینیوم اراک اظهار کرد: تیم آلومینیوم اراک کار آماده سازی خود را به موقع شروع کرده است و روند خوبی دارد. آن‌ها در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفتند. با تمام احترامی که برای مربی آلومینیوم قائل هستم، شناخت خوبی از این تیم در این چند روز پیدا کردم. در خانه خود بازی می‌کنیم و باید بازی خود را به آن‌ها دیکته کنیم.

وی ادامه داد: فصل قبل آلومینیوم ما را در خانه شکست داده است که این می‌تواند یک انگیزه خوب برای بچه‌های ما باشد تا بتوانیم شکست سال قبل را جبران کنیم. این تیم از لحاظ دفاعی خوب است و تنها یک گل خورده است، ما هم تیم را آماده کردیم و به یک ثبات نسبی رسیدیم. امیدوارم فردا با ارائه یک بازی خوب نتیجه مناسبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه مدت کوتاهی است که این جا هستم و متأسفانه فاصله بین بازی‌ها خیلی کم است، تصریح کرد: وقت زیادی صرف ریکاوری بازیکنان می‌شود، سعی می‌کنیم تیم در همه نقاط بهتر شود و در خط حمله هم نمایش خوبی داشته باشیم. نفرات زیادی نداریم ولی روی همه آن‌ها حساب باز می‌کنیم؛ حساب اصلی روی آن‌هایی است که تمرینات بهتری انجام داده و آمادگی بیشتری داشته باشند و تغییرات هم در تیم همیشه خواهد بود.

سولدو اضافه کرد: خط دفاعی را تا حد زیادی شکل دادیم، برای خط میانی و حمله یک پروسه زمان دار نیاز داریم که آن را به شکل واقعی برسانیم. سعی می‌کنیم در تمرینات آینده بیشتر کار کنیم تا خط حمله بهتر کار کند.

وی در خصوص محرومان یا مصدومان تیم خود، خاطر نشان کرد: اخباری یک بازیکن مهم برای ما بود ولی الان که آسیب دیده باید از جایگزین‌های او استفاده کنیم. یک دروازه‌بان ۳۵ ساله داریم که می‌تواند جایگزین شود و کار را با او ادامه می‌دهیم. دو بازیکن هم آسیب جزئی دارند که در تمرین امروز بررسی می‌کنیم و امیدواریم به بازی فردا برسند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه علاقه شدیدی به بررسی کار بازیکنان جوان و امید تراکتور دارم ولی فرصت استفاده از آن‌ها را پیدا نکردیم، گفت: موقعیتی پیش آمد و پیشرفت بازیکنان جوان و امید تراکتور را دیدم و در آینده مدنظر من خواهند بود. امیدوارم هدف باشگاه این باشد حداقل یکی دو بازیکن از تیم پایه به بزرگسالان منتقل شوند.

کد خبر 539683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.