گل گهر ۴- سپاهان ۲ / تنبیه صدرنشین در سیرجان

تیم فوتبال سپاهان در روزی که انتحاری و احساسی بازی کرد، متحمل شکستی سنگین در سیرجان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ تیم‌های گل گهر و سپاهان در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۴ بر ۲ گل گهر به پایان رسید.

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و سپاهان

ورزشگاه: شهید قاسم سلیمانی سیرجان

تماشاگر: -

گل‌ها: آرمین سهرابیان (دقیقه ۲)، مهدی تیکدری (دقایق ۴۱ و ۵۵) و سعید صادقی (دقیقه ۸۰) برای گل گهر- دانیال اسماعیلی فر (دقایق ۵۸ و ۹۲) برای سپاهان

اخطار: مهدی تیکدری (دقیقه ۲۲)، آرمین سهرابیان (دقیقه ۳۲) از گل گهر- گئورگی گولسیانی (دقیقه ۲۰)، محمدرضا حسینی (دقیقه ۸۴) از سپاهان

گل گهر: محسن فروزان، مسیح زاهدی، نوید عاشوری (۵۴- احمد موسوی)، سعید صادقی، رضا شکاری (۷۷- اریک باگنامو)، مهدی تیکدری (۶۹- مرتضی تبریزی)، علیرضا علیزاده، آرمین سهرابیان، محمدرضا خانزاده، علی مصلح (۵۴- میلاد زکی پور) و امین پورعلی

سرمربی: امیر قلعه نویی

سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی (۷۳- جلال الدین علیمحمدی)، محمد کریمی (۴۶- سجاد شهباززاده)، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، یاسین سلمانی (۶۰- محمدرضا خلعتبری) و شهریار مغانلو

سرمربی: محرم نویدکیا

داور: حسن اکرمی

شرح بازی:

حساس‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر در حالی در سیرجان آغاز شد که در همان ابتدای کار این گل گهر بود که روی یک ارسال از سمت چپ توسط سهرابیان به گل رسید تا خیلی زود بتواند مدیریت بازی را در دست بگیرد. پس از این گل، میزبان که با یک گل پیش افتاده بود هوشمندانه عقب کشید و این سپاهان بود که با ارائه یک بازی انتحاری و احساسی برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد. شاگردان نویدکیا روی یکی از حملات خود صاحب ضربه پنالتی شدند و این موقعیت را داشتند که بازی را در نیمه نخست به تساوی بکشانند اما این شهریار مغانلو بود که ضربه پنالتی را از دست داد تا نه تنها بازی به تساوی کشیده نشود بلکه چند دقیقه بعد این گل گهر باشد که روی یک ضد حمله گل دوم را به ثمر برساند. در حالی که پس از گل دوم گل گهر، سپاهان چند موقعیت خوب برای به حداقل رساندن اختلاف داشت اما دو صحنه مشکوک به پنالتی را داور برای سپاهان خطا نگرفت تا نیمه نخست با همان دو گل به پایان برسد.

سپاهان در نیمه دوم با به زمین آمدن شهباززاده هجومی تر شد و به دنبال جبران نتیجه بود اما باز هم روی یک اشتباه این بار از سوی گولسیانی، گل گهر صاحب یک موقعیت تک به تک و گل سوم باز هم توسط تیکدری شد. با این حال اما سپاهان این گل را خیلی زود توسط اسماعیلی فر جبران کرد تا اختلاف همان دو گل بماند. سپاهان در ادامه با به زمین آمدن خلعتبری سعی داشت بیشتر از حریف خطا بگیرد و روی ضربات آزاد موقعیت گل ایجاد کند اما این ترفند هم برای سپاهان مثمرثمر نبود تا در دقیقه ۸۰ بار دیگر روی یک ضد حمله، گل گهر گل چهارم را هم به ثمر برساند. با این حال در حالی که بازی می‌رفت با پیروزی ۴ بر یک گل گهر به پایان برسد، سپاهان روی یکی از موقعیت‌های زیادش در این بازی بار دیگر توسط اسماعیلی فر به گل رسید تا نتیجه پایانی، پیروزی ۴ بر ۲ گل گهر باشد.

بدین ترتیب سپاهان در روزی که بی محابا حمله کرد، روی ضد حملات مغلوب شد و ۳ امتیاز بازی را از دست داد تا صدر را هم همراه با نتیجه تقدیم به گل گهر کند.

شرح گل‌ها:

۰-۱ (دقیقه ۲- گل گهر) - ضربه آزاد گل گهر از سمت چپ توسط پور علی روی دروازه سپاهان فرستاده شد که در شلوغی محوطه جریمه این سهرابیان بود که توپ را قطع کرد و دروازه سپاهان را خیلی زود باز کرد.

۰-۲ (دقیقه ۴۱- گل گهر) - توپ برگشتی یک ارسال در کنج راست محوطه جریمه سپاهان روی پای تیکدری نشست تا او با یک ضربه محکم دروازه کنت را برای بار دوم باز کند.

۰-۳ (دقیقه ۵۵- گل گهر) - تیکدری که گولسیانی را در قوس میانی میدان پشت سر گذاشته بود در موقعیتی تک به تک با ضربه‌ای دقیق دروازه سپاهان را باز کرد.

۱-۳ (دقیقه ۵۸- سپاهان) - نفوذ شهباززاده از سمت چپ و پاس کات بک او که به اسماعیلی فر رسید تا او با پای چپ دروازه گل گهر را باز کند.

۱-۴ (دقیقه ۸۰- گل گهر) - در یک ضد حمله، تبریزی در سمت چپ صاحب توپ شد و با یک پاس در عرض سبب تک به تک شدن صادقی با کنت شد تا در نهایت بار دیگر دروازه بان سپاهان روی موقعیت تک به تک مغلوب شود و گل چهارم گل گهر به ثمر برسد.

۲-۴ (دقیقه ۹۲- سپاهان) - توپ در محوطه جریمه گل گهر به اسماعیلی فر رسید و او با یک چرخش و ضربه محکم برای بار دوم دروازه فروزان را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰- شوت سعید صادقی از پشت محوطه جریمه سپاهان به شکل خطرناکی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸- توپ در پشت محوطه جریمه به نورافکن رسید و شوت پر قدرت او را فروزان به سختی مهار کرد.

دقیقه ۲۶- حرکت پا به توپ یاسین سلمانی در سمت راست محوطه جریمه گل گهر با دریبل یار مستقیم و پاس عرضی او برای نورافکن همراه شد اما ضربه پای چپ نورافکن از درون محوطه جریمه گل گهر با برخورد به مدافع گل گهر دور شد.

دقیقه ۳۳- ضربه پنالتی شهریار مغانلو را محسن فروزان دروازه بان گل گهر مهار کرد.

دقیقه ۴۸- ضربه دانیال اسماعیلی فر از روی خط محوطه جریمه با اختلافی کم از بالای دروازه گل گهر به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲- شوت سنگین پای چپ سهرابیان با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۹- شوت زمینی پر قدرت علیمحمدی از پشت محوطه جریمه، با اختلافی کم نسبت به تیر عمودی، به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

این سنگین‌ترین شکست محرم نویدکیا از زمان نشستنش روی نیمکت سپاهان بود.

بهترین بازیکن:

مهدی تیکدری با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 539663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.