بهای خدمات دفن در باغ رضوان به تصویب رسید

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: تعرفه مجوز دفن، پیش مجوز دفن، خدمات دفن و خدمات مربوط به تبدیل قبور سنتی دارای سند پیش مجوز دفن در آرامستان باغ رضوان در شورای اسلامی شهر تصویب و ابلاغ شد.

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای توسعه عدالت و شفافیت با پیگیری مدیریت شهری و سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان و عنایت شورای اسلامی شهر و فرماندار شهرستان، تعرفه مجوز دفن، پیش مجوز دفن، خدمات دفن و خدمات مربوط به تبدیل قبور سنتی دارای سند پیش مجوز دفن در آرامستان باغ رضوان مصوب و ابلاغ شد.

وی ادامه داد: به همین منظور سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان به صورت شفاف تعرفه‌های مصوب در آرامستان باغ رضوان و مجموعه ساختمان‌های اداری، امور متوفیان و سایر قسمت‌های مرتبط را اطلاع رسانی کرده است و با اعمال نظارت و کنترل‌های لازم تلاش خواهد کرد در جهت تحقق عدالت و کاهش دغدغه‌های شهروندان گام بردارد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان افزود: تمام خدمات در آرامستان‌ها صرفاً بر اساس تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی شهر انجام می‌شود و شهروندان نباید هیچ گونه مبلغی خارج از تعرفه‌های مصوب قانونی پرداخت کنند.

حاجیان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را به سامانه ۳۰۰۰۸۰۷۰۰۷ پیامک کنند، اضافه کرد: امکان خرید و فروش قبر در آرامستان‌ها توسط اشخاص وجود ندارد و برای کسانی که دارای سند پیش مجوز دفن باشند، واگذاری قبور صرفاً به بستگان درجه یک و پس از طی مراحل قانونی امکان‌پذیر خواهد بود.

کد خبر 539650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.