۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
عقبگرد ارزهای دیجیتالی

همچنان الگوی روند صعودی پابرجاست در صورتی که سطح حمایت داینامیک کف شکسته شود احتمال تغییر روند وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _جمعه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال:

·:BTCرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین بیت‌کوین ۵۶ هزار و ۶۲۹ دلار

·:ETHرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین اتریوم چهار هزار و ۵۶۳ دلار

· BNBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین بایننس‌کوین ۶۱۹ دلار و ۶۰ سنت

· ADAرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین کاردانو یک دلار و ۶۶ سنت

· DOGEرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین دوج‌کوین ۲۰ سنت

· XRPرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین ریپل ۹۷ سنت

· DOTرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین پولکادات ۳۵ دلار و ۸۴ سنت

· SOLرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین سولنا ۲۳۲ دلار و ۸۴ سنت

· SHIBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۴۱ دلار

· Avalancheکاهش ۶.۱۶ درصدی قیمت بیت کوین: اوالانچ ۱۰۹ دلار و ۱۰ سنت

مواردی مانند: تتر (Tether)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین، یو اس دی کوین(Usd coin)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین و بایننس یواس‌دی (Binance usd)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین استیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

روند ۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار، در تصویر زیر قابل مشاهده است‌:

عقبگرد ارزهای دیجیتالی

عقبگرد ارزهای دیجیتالی تحلیل تکنیکال بیت کوین

عقبگرد ارزهای دیجیتالی

همچنان الگوی روند صعودی پابرجاست در صورتی که سطح حمایت داینامیک کف شکسته شود احتمال تغییر روند وجود دارد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

عقبگرد ارزهای دیجیتالی شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۳۱ واحد

عقبگرد ارزهای دیجیتالی

عقبگرد ارزهای دیجیتالی اخبار مهم

هند رمزارزها را ممنوع نخواهد کرد

طبق گزارش رسانه محلی NDTV که به یادداشت کابینه استناد می‌کند، دولت هند قصد دارد به جای ممنوعیت ارزهای دیجیتال خصوصی، آنها را تنظیم کند، این یک انحراف بزرگ از دستور کار لایحه مورد انتظار هند برای ارزهای دیجیتال است که شامل ممنوعیت کلی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین بود. همانطور که انتظار می‌رفت طرح ممنوعیت رمز ارزهای خصوصی با مخالفت شدید جامعه کریپتو در هند مواجه شد.

هیئت بورس و اوراق بهادار هند (SEBI) مسئول تنظیم پلتفرم‌های معاملاتی رمز ارزها خواهد بود. دولت همچنین قصد ندارد از السالوادور الگوبرداری کند و از بیت‌کوین به عنوان ارز قانونی برای پرداخت استفاده کند. این لایحه از اصطلاح “دارایی های رمزارزی” برای اشاره به ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند تا تاکید کند که استفاده از آنها به عنوان وسیله پرداخت مجاز نیست. یک تاریخ قطعی برای هندی‌ها وجود خواهد داشت که تحت نظر صرافی‌ها قرار بگیرند و دارایی‌های رمز ارزی خود را گزارش کنند.

صرافی‌های رمز ارزی که از قوانین جدید پیروی نکنند، با جریمه‌های نقدی تا سقف ۲۰ کرور روپیه (۲/۶ میلیون دلار) مواجه خواهند شد. اپراتورهای آنها نیز ممکن است به حداکثر یک سال و نیم حبس محکوم شوند. بر اساس این گزارش، این لایحه احتمالاً تا پایان هفته آینده توسط هیئت دولت به تصویب می‌رسد.در حالی که هند در حال آماده شدن برای تغییر دیدگاه خود در جبهه نظارتی است، اما این کشور با آغوش باز از ارزهای دیجیتال استقبال نمی‌کند. بر اساس یک نظرسنجی اخیر، تقریباً ۵۰ درصد از هندی‌ها به طبقه دارایی‌های جدید هیچ اعتمادی ندارند.

تراکنش‌های بزرگ دوج کوین علیرغم افت بازار ۱۰ درصد افزایش یافت

ر اساس معیارهای درون زنجیره‌ای IntoTheBlock، تراکنش‌های بزرگ دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است. بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر دچار افت است زیرا بیت کوین و اکثر رمزارزها ضرر جزئی را ثبت کرده اند تراکنش‌های بزرگ، انتقال‌هایی را دنبال می‌کنند که ۱۰۰ هزار دلار یا بیشتر ارزش دارند، و افزایش این معیارها به‌عنوان نماینده‌ای برای نهنگ‌ها و مؤسسات عمل می‌کند. همچنین بینشی در مورد سرمایه گذاری‌های بالقوه آنها ارائه می‌دهد. تراکنش‌های بزرگ دوج کوین علیرغم افت بازار ۱۰ درصد افزایش یافت تراکنش‌های دوج کوین در حال افزایش است، زیرا بایننس به طور کامل برداشت‌های دوج کوین را پس از نقص فنی که باعث ایجاد اختلاف بین ایلان ماسک و مدیر عامل بایننس شد، باز کرده است.

کاربران بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، زمانی که برداشت‌های دوج کوین در ۲۷ نوامبر ۲۰۲۱ (۶ آذر) قطع شد، با مشکلاتی مواجه شدند دوج کوین، میم کوینی که به عنوان یک شوخی در سال ۲۰۱۳ ایجاد شد، در حال حاضر به عنوان دهمین رمزارز بزرگ در دنیا محسوب می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته اندکی رشد کرده است. طبق گزارش CoinGecko، دوج کوین در سال گذشته نزدیک به شش هزار و ۳۰۰ درصد افزایش یافته است. ارزش کلی بازار جهانی ارزهای دیجیتال تا زمان انتشار این مقاله با ۱/۵ درصد کاهش به ۲/۷۴ تریلیون دلار رسیده است.

پلتفرم IOTA قصد دارد ۷۰ درصد از جوایز عرضه را قبل از راه‌اندازی شبکه لایه اول خود توزیع کند

اکوسیستم IOTA در حال آماده شدن برای راه اندازی یک شبکه غیرمتمرکز لایه اول جدید به نام Assembly است. این شبکه از توکن بومی ASMB با کارمزد صفر، اشتراک گذاری و سازگاری با VM استفاده می‌کند. این شبکه صرفاً توسط جامعه خود با کمک توکنی بومی اداره می‌شود که برای امنیت، نظارت و پاداش مشارکت‌ها استفاده می‌شود.

در مورد Assembly، پلتفرم IOTA رویکرد متفاوتی را برای عرضه محصول جدید اتخاذ می‌کند. توسعه دهندگان اکوسیستم فقط به یک صنعت خالی پول تزریق نمی‌کنند. در عوض، آنها به سازندگان، توسعه‌دهندگان و مشارکت‌کنندگان اولیه این اکوسیستم تازه توسعه‌یافته کمک مالی خواهند کرد.

IOTA آماده است تا ۷۰ درصد از کل عرضه توکن‌ها را بین گروه‌های فوق‌الذکر توزیع کند تا به قدرت سازندگان کمک کرده باشد و به فعال‌ترین مشارکت‌کنندگانی که مستقیماً بر عملکرد این اکوسیستم تازه‌ساخته تأثیر می‌گذارند، پاداش دهد. متاورس که به تازگی ساخته شده است برای هر کسی که مایل به مشارکت در شبکه است باز خواهد بود.

علاوه بر توزیع عادلانه توکن و نظارت بر جامعه، Assembly یک معماری قراردادهای هوشمند منحصر به فرد را ارائه می‌کند که هدف آن حل مسائل مربوط به کارمزد تراکنش است، که مانع اصلی بین پروژه‌های مبتنی بر بلاک چین و مقیاس‌پذیری کامل است، توسعه دهندگان قادر به ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز با توانایی تعیین کارمزدهای کم یا حتی صفر برای کار با برنامه‌های خود هستند. Assembly به صورت پیش فرض برای اشتراک گذاری تنظیم شده است که اجازه تبدیل مقیاس شبکه به هزاران TPS را می‌دهد. همه قراردادهای هوشمند در شبکه به طور کامل به هم متصل هستند و با کارمزد تراکنش تقریباً صفر با یکدیگر تعامل دارند.

Assembly اولین گام خود را به سوی ایجاد یک اکوسیستم منصفانه و واقعاً غیرمتمرکز برمی‌دارد که با کمک توزیع قدرت و مالکیت در جامعه خود برای همه در دسترس خواهد بود.

عقبگرد ارزهای دیجیتالی نقشه بازار رمز ارزها

عقبگرد ارزهای دیجیتالی

کد خبر 539502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.