پرهیز از سفرهای غیرضروری/لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در محورهای غربی و شمالی استان رانندگان از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت سفر همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در هنگام تردد را موردنظر داشته باشند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بنا بر اعلام سازمان هواشناسی از عصر روز گذشته بارش برف و باران در محورهای غربی و شمالی استان اصفهان شروع و از صبح امروز هم شاهد بارش نزولات آسمانی و کاهش محسوس دما در کلیه محورهای مواصلاتی استان هستیم.

وی افزود: به رانندگانی که قصد سفر به محورهای غربی و شمالی استان را دارند اکیداً توصیه می‌شود زنجیر چرخ و تجهیزات لازم را همراه داشته باشند و تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: علیرغم توصیه‌های مکرر پلیس بازهم توصیه می‌شود از سالم بودن بخاری خودرو، برف پاکن‌ها، سیستم روشنایی و چراغ‌های مه شکن مطمئن شوید و عازم سفر شوید.

سرهنگ زارع خاطرنشان کرد: سرعت مطمئنه سرعتی است که راننده با در نظر گرفتن شرایط خودرو و جاده طوری رانندگی می‌کند که بیشترین تسلط را بر خودرو داشته باشند و در صورت وقوع حوادث ناگهانی بدون کمترین خسارت خودرو را مهار می‌کند که بازهم توصیه می‌شود در شرایط بد آب و هوایی با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنید.

کد خبر 539466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.